Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه سیمرغ گفت: مادر شهیدان کشوری ستون، پایه و سرمایه برای شهرستان و سخنگوی این مردم بود. به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در مراسم سومین سالگرد حاجیه‌خانم فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان احمد و محمد کشوری در مسجد جامع سیمرغ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و این مادر بزرگوار، اظهار کرد: مادر شهیدان کشوری سرمایه بزرگی برای شهرستان بودند که در زمان حیات ایشان از این سرمایه استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این شهرستان در مقطعی از همه‌چیز محروم بود آب، برق و استقلال هویتی نداشت و افتخارش این بود شورای اداری شهرستان قائم‌شهر یک روز مهمان این منطقه شود.

امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه خانواده شهدا، روحانیون، مسئولان و در رأس مادر شهیدان کشوری پیگیر شده و تلاش کردند تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد، تصریح کرد: پیگیری‌هایی انجام شد تا شهر کیاکلا تبدیل به بخش شود اما قانع نبودیم چراکه جایگاه و سابقه شهری بیشتری داریم.

این مسئول در ادامه بابیان اینکه بسیاری از روستاهای این منطقه را از ما گرفتند و جدا کردند، گفت: با تکیه‌گاهی چون مادر شهیدان کشوری تلاش کردیم و قانع نشدیم.

یوسفی با بیان اینکه هر جا که لازم بود از وجود حاجیه‌خانم سیلاخور استفاده می‌کردیم و حرف‌هایی که می‌توانستیم بزنیم یا نمی‌توانستیم بیان کنیم را ایشان به اطلاع مسئولان استانی و کشوری می‌رساندند، اظهار کرد: مادر شهیدان کشوری باوجود اینکه شرایط برای رفتن به تهران و نقاط بهتر برایشان فراهم بود در کیاکلا ماند و ایستادگی کرد، چندین سال پیگیری شد تا رئیس‌جمهور وقت به شهرستان آمدند و نامه ارتقاء شهرستان را نوشتند.

وی افزود: مادر شهیدان کشوری ستون، پایه و سرمایه برای شهرستان و سخنگوی این مردم بود.

امام‌ جمعه سیمرغ در پایان با تأکید بر اینکه نباید این نعمت‌ها را فراموش کنیم، گفت: دلمان می‌خواهد شهر ما خودش را پیدا کند و همه باید کمک کنیم تا این شهرستان رشد کند چراکه امروز راز موفقیت وحدت است.

به گزارش سیمرغ ما، مراسم سومین سالگرد حاجیه‌خانم فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان احمد و محمد کشوری به صورت خودجوش با همت تعدادی از جوانان شهرستان سیمرغ برگزار شد. کد مطلب: 352549  

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

در غوطه شرقی دمشق چه خبر است؟

برگزاری نمایشگاه بهاره در 7 شهر مازندران/ طرح بازرسی از بازار از 15 اسفند اغاز می‌شود

جویبار خشک می‌شود/ کشاورزان جویباری سال زراعی سختی را در پیش دارند

    مادر شهیدان کشوری ستون و سرمایه شهرستان سیمرغ بود/ راز موفقیت در وحدت است دولت از مجامع فرهنگی حمایت کند مهرآفرینی جهادگران بسیج سازندگی بابل در بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه+ تصاویر دو نماینده کُرد پارلمان ترکیه اخراج شدند کتابچی: تومورهای مغزی در ساری و بابل رشد چشمگیر دارد اعتبار 22 میلیارد تومانی بخش کشاورزی جویبار در سال 96 برگزاری نمایشگاه بهاره در 7 شهر مازندران/ طرح بازرسی از بازار از 15 اسفند اغاز می‌شود توسعه با منابع دولتی اتفاق نمی‌افتد/ تصویب 12 محور بسته تولید در ستاد اقتصاد مقاومتی در غوطه شرقی دمشق چه خبر است؟ پایان تجاوز به جنگل سبز در چالوس آمادگی جهاد دانشگاهی برای ساماندهی پسماند زباله در مازندران/ خط تولید خمیر کاغذ در جویبار راه‌اندازی شد فیلم‌سازانی که در نقش اپوزیسیون حاضر شدند/قرارداد دردسرساز «کرسنت» شکاف طبقاتی در چند سال اخیر نگران‌کننده است نگاهی به زیباسازی شهر جویبار در آستانه عید نوروز آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در شهرستان نور برگزار می‌شود فتنه بزرگ و پیچیده‌تری در راه است/ هدف فتنه‌گران ولایت‌ فقیه بود اعزام بیش از ۵۰۰ فریدونکناری به اردوهای راهیان نور نمایش اسب‌های پشت پنجره در ساری اجرا شد   برخورد جدی با تخلیه‌کنندگان تلفات مرغ در گوشه و کنار خیابان/ لزوم کمک مردم و بخشدار‌ی‌ها در شناسایی متخلفان اجرای طرح کشوری جوانه‌های حیات در مدارس محمودآباد  

یورش شیران بابلی به سوی لیگ برتر+ تصاویر  

وتو شدن دستور حسین‌زادگان در روابط عمومی استانداری مازندران

دادستان جدید مرکز مازندران معرفی شد

زادگاه مرحوم نوشیروانی خیر بزرگ بابل از دریچه دوربین  

پرورش ماهی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در محمودآباد  

بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه توسط گروه جهادی بسیج سازندگی میاندورود  

عبور از رو کود

لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و توجه به گردشگری در بابل

فرار و بی‌تفاوتی مسئولان در مدیریت بحران‌ها

نمایشگاه قرآن، عترت ومحصولات فرهنگی در ساری  

 

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

 

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

به لیلا بگو هوووو بکشه

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

مسئولان حق از دست‌رفته مردم جویبار را بازگردانند

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

«دودانگه ساری» معطر به عطر نامداران گمنام شد  

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد