Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان به شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ پرنده آبزی دریاچه کیو خرم‌آباد معدوم می‌شود. ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ استانها لرستان نظرات

غلامرضا توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد خبر داد و اظهارداشت: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در پرندگان آبزی سطح دریاچه کیوی خرم‌آباد مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شب گذشته با همراهی اکیپ‌های دامپزشکی لرستان، معاون سلامت دامپزشکی استان و رئیس شبکه دامپزشکی خرم‌آباد در این منطقه حضور داشتیم ولی به دلیل سردی هوا حوالی ساعت سه بامداد کار متوقف شد.

 مدیر کل دامپزشکی استان لرستان عنوان کرد: هم اکنون در دریاچه کیو هستیم اما امکاناتی که بتواند مرغابی‌ها را از آب بیرون بکشد نداریم و کار سخت شده است که برای این کار بنا شده محیط زیست یک سری امکانات در اختیار بگذارد.

وی بیان کرد: هم اکنون در مرحله معدوم سازی هستیم و سپس قرنطینه، ضد عفونی و مدفون سازی انجام می‌شود و امیدواریم امروز بتوانیم کار را تمام کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه بیش از 300 پرنده آبزی در دریاچه کیو وجود دارد، گفت: حدود پنج روز پیش نیز مواردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در روستای چشمه شیرین پلدختر مشاهده شد که معدوم سازی آن انجام گرفت.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • تالاب های نقده، فرصتی برای رونق اکوتوریسم
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد