Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@15:52:04 GMT

باید زندگی شهدا را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۶۸۱۹

باید زندگی شهدا را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم

امام جمعه آزادشهر گفت: شایسته است همه ما در مسیر شهدا حرکت کنیم و زندگی شهدا را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، حجت الاسلام عین الله شهابی در یادواره 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم تدفین دو شهید گمنام در واحد آزادشهر گفت: «مقدس ترین واژه در قرآن و همه ادیان الهی واژه شهید است و بر حضور خالصانه شهدا، خداوند و فرشتگان گواهی می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تاکید کرد: « شهید همواره زنده است و حیات و مرگ شهید همواره صفتی است برای زندگی پاک و منزه در دنیا و آخرت واوج تعالی انسان و منزلت عند ربهم یرزقون رفیع ترین مقام شهید است که هیچ حائلی بین شهید و خدا وجود ندارد و این مقام را خداوند به او عطا کرده است.»

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: «شهیدان همواره شاخص و ویژگی های خاص دارند و همیشه با تاسی از سیره ائمه، خود و اعمال خود را به آنان نزدیک می کنند و به آن عمل می کنند، آیا ما به عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته ایم عمل می کنیم.»

به گزارش آنا، به همت پایگاه های بسیج دانشجویی، اساتید، کارکنان و حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد، یادواره 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان، رئیس و اعضای هیات رئیسه واحد، مسئولان ادارات، خانواده های معززشهدا و جمع کثیری از دانشجویان در واحد آزادشهر برگزار شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و تاکسی های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.


آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.


وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.


امام جمعه یاسوج با اشاره به مناسبت های هفته، دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


آیت الله حسینی اضافه کرد: معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام