Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا مومنیان، دیروزدر آیین پایانی دوازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در دانشگاه کاشان را مهد فرش دانست و افزود: ما در کاشان همه مواهب و مجموعه‌های فرش ازجمله تاریخ کهن فرش، آموزش فرش، رشته فرش، انجمن‌های علمی، پژوهشکده فرش را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه این ویژگی ها دست‌به‌دست هم داده است تا کاشان به‌عنوان یکی از کانونی‌ترین نقاط ایران در حوزه فرش بدرخشد گفت: کاشان شهر فاخر و بلندآوازه‌ و شناخته شده ای در کنار نام ایران است که بسیاری از اوج‌های تاریخ درخشان آن از کاشان برخاسته اند.

فرماندار کاشان، با تأکید بر اظهار خرسندی از وقوع اتفاق و رخداد ملی هنری فرش در دانشگاه کاشان گفت: همت بلند و عزم راسخ مرکز ملی فرش ایران عاملی شد تا این المپیاد در دانشگاه کاشان به‌صورت فاخر و باشکوه برگزار شود.
مومنیان، برگزاری دوازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در دانشگاه کاشان در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی از 20 استان کشور را تأکید کرد و گفت: این رویداد سرآغاز توجه بیشتری به فرش دستباف است که نیازمند پشتوانه علمی برای بازار فروش می‌باشد.

وی در پایان با تقدیر از دکتر حمید کارگر که از افتخارات فرش ایران و دانش‌آموخته رشته فرش از دانشگاه کاشان هستند در برگزاری موفق المپیاد و این رویداد مهم فرش دستباف در این دانشگاه گفت: خوشحال است که روند صادرات فرش دستباف نیز با توجه به سخنان رئیس مرکز ملی فرش پس از برجام مثبت و رو به افزایش است اگرچه تا وضعیت مطلوب فاصله‌داریم.

شایان‌ذکر است: دوازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور همراه با آیین رونمایی از لوح ثبت جهانی فرش دستباف کاشان و با حضور حمید کارگر رئیس مرکز ملی فرش ایران، اسرافیل احمدیه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، رئیس دانشگاه پروفسور عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان، دکتر احمد اکبری رئیس پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان، دکتر امیرحسین چیت‌سازیان رئیس انجمن علمی فرش ایران و سایر مسئولان و مدیران این دانشگاه و مرتبط با هنر صنعت فرش در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری دوازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در دانشگاه کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرش دستباف هنر مادر است
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو