Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@04:16:21 GMT

افزایش ۲۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در سلماس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۷۵۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حسین رمزی با ارائه عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان در طول ۱۱ماهه سال ۹۶ گفت: تلاشهای مامورین زحمتکش انتظامی و تعامل خوب مردم با این مجموعه سبب شده تا کشفیات مواد مخدر در سطح سلماس نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته باشد.

رمزی بیان کرد: آمار جرایم مربوط به شرارت شامل چاقوکشی، تهدید،‌ ایجاد رعب و وحشت و… نشانگر  ۷۵ درصد کاهش نسبت به ۱۱ ماهه سال ۹۵در سطح می باشد و در حوزه نزاع و درگیری هم شاهد ۶ درصد کاهش جرایم در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انظامی سلماس همچنین با اعلام کاهش ۱۸ درصدی وقوع جرایم مربوط به سرقت در سلماس در خصوص اقدامات اخیر این مجموعه در راستای کشف سرقت خاطرنشان کرد: در ماموریت اخیر مجموعه نیروی انتظامی سلماس دو نفر سارق منازل این شهرستان دستگیر شدند که در اعترافات خود به ۱۵ فقره سرقت از منازل مردم در این شهرستان اعتراف نموده اند و ارزش کالاهای مکشوفه از این دو متهم بالغ بر ۳ میلیارد ریال می باشد.

وی همچنین با اعلام خبر دستگیری ۴ سارق باغات این شهرستان تصریح کرد: این سارقان ۲۳ فقره سرقت از باغات شهرستان به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال انجام داده بودند.

فرماده انتظامی سلماس خاطرنشان کرد: دو نفر سارق خودو نیز در اقدامی پلیسی در شهرستان به دام قانون افتادند و در این زمینه دو دستگاه خودروی پراید سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس با تقدیر از حسن همکاری مردم شریف سلماس با مجموعه نیروهای انتظامی اذعان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم ماموران خدمت‌گذار و دلسوز نیروی انتظامی را با اعلام گزارشات خود به شماره فوریتهای پلیسی ۱۱۰، یاری نمایند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد