Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:40:04 GMT

عاقبت تلخ عبور بی موقع از خط عابر پیاده + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۹۶۲۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: عبور زن جوان از خط عابر پیاده، هنگامی که ماشین ها در حال تردد بودند، حادثه تلخی را به وجود آورد.

حجم ویدیو: 4.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش گروه ترجمه رکنا، تصاویر دوربین مداربسته خیابانی در چین، لحظه تصادف Crash یک زن جوان با ماشین شاسی بلند را نشان می دهد.او که هنگام قرمز بودن چراغ عابر پیاده قصد عبور از خیابان را نشان داشت به شکل دردناکی با یک ماشین شاسی بلند برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این برخورد، او به هوا پرتاب می شود و چند متر جلوتر بر روی زمین می افتد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

اخبار زیر را از دست ندهید:

عجیب ترین و خواندنی های 24 ساعت گذشته رکنا را در اینجا بخوانید پشت صحنه تلخ یک ازدواج / چرا سمیرا حاضر به رفتن به حجله نیست! دختر بی حیای من معلوم نبود از چه کسی باردار شده است! + عکس زنی ندانسته شوهرش خوابالویش را دستی دستی به سردخانه پزشکی قانونی فرستاد! +عکس عشق ممنوعه کوروش به زن همسایه در خانه مجردی / او زیبا بود و بد لباس می پوشید! واکنش اینستاگرامی مسلمان به انتشار خبر ممنوع البازی شدنش! قدیمی‌ترین خالکوبی دنیا روی بازوی یک زن کشف شد + عکس نقشه دزدیدن 100 هزار دلار توسط دکتر فرید بیمارستان شیراز! پروازهای نـاتمام آسمان ایران عملیات برای رسیدن به لاشه هواپیمای مسافربری در کوه دنا + فیلم شوهر مُرده زنم به او زنگ می زند! سرعت بالای خودروی سمند در آبادان حادثه وحشتناکی رقم زد + فیلم و عکس راز خانه پر از پول یک مرد در لاهیجان لو رفت / اینجا بانک نبود با معرفت ترین دوست دختر دنیا / چشم های این پسر او را فرار نداد! + عکس 16+

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟

خانم معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی و دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی در تهران درگذشت.

آن طور که عصر ایران روایت کرده است؛ وی مادر سید حسین و مریم خمینی بود. حجت‌الاسلام سید حسین خمینی از اوایل دهه ۶۰ عملا از عرصه‌های رسمی و رسانه‌ای کنار است و خواهر او (نوه امام خمینی) هم در خارج از کشور زندگی می‌کند و به طبابت و کار‌های علمی اشتغال دارد و خانواده برای دفن مادر منتظر بازگشت اوست. (دو فرزند دیگر در کودکی درگذشته بودند).

از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

با این که عروس ارشد امام اهل مصاحبه با رسانه‌ها نبود، اما برای اولین بار اول آبان ۱۴۰۰ و به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد درگذشت مشکوک سید مصطفی خمینی گفت‌وگویی با او منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت خصوصا جا‌هایی که حکایت از نگاه امروزین آقا مصطفی خمینی داشت و تصویر متفاوتی از فرزند فقید امام ترسیم می‌کرد.

درباره فرزندان چنین گفته بود: «خدا چهار فرزند به من داد که دو تا از آن‌ها از دنیا رفتند و الان تنها حسین و مریم برای من باقی مانده‌اند. هر دو دختر بودند و یکی در ایران و یکی در نجف از دنیا رفت. اولی چند روز بعد از به دنیا آمدن از دنیا رفت و علتش هم این که اوضاع ما در آن ایام به خاطر مسائل انقلاب خیلی ناجور و نامناسب و دگرگون بود و در همان ایامی که تازه این دختر به دنیا آمده بود، نیرو‌های دولتی وارد منزل ما شدند و هول و هراس ایجاد کردند و حال خود من خیلی بد و خراب بود و شاید این بچه بر اثر همان مسائل مُرد و از دنیا رفت.

دومی هم بلافاصله بعد از تولد و بر اثر یک بیماری کشنده از دست رفت؛ البته برخی به من می‌گفتند که این فرزندم، پسر بوده ...»

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟