Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@23:11:34 GMT

حمله تند محمد علیزاده به رضا صادقی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۸۲۲۹

 دیروز (جمعه 11 اسفند)، برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی‌پور که از شبکه شما پخش شد، میزبان محمد علیزاده، خواننده پاپ بود.

ظلی‌پور در آغاز این گفت‌وگو، به مداح بودن این خواننده اشاره کرد که علیزاده در پاسخ گفت: «من از بچگی با ائمه بزرگ شدم و در خانواده‌ای بودم که پدر و مادرم به این مسائل خیلی اهمیت می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه دوست داشتم برای ائمه یک کار بخوانم و ترانه‌اش را هم خودم بگویم، ترانه قطعه «خدای احساس» را هم خودم سرودم.»

او البته توضیح داد: «من تا به حال مداحی نکرده‌ام، فقط زمانی که بچه بودم در هیئت محله‌مان نوحه خواندم. اما خیلی خیلی خوشحالم که دوستان مداح از ملودی‌های من استفاده می‌کنند.»

علیزاده در بخش دیگری از این برنامه به انتقاد تند از رضا صادقی پرداخت و گفت: «ایشان صحبت‌هایی را در تلویزیون مطرح کردند و من هم به همین دلیل در تلویزیون این حرف‌ها را می‌گویم، پستی در صفحه اینستاگرام رضا صادقی دیدم که نوشته بود من شیرم و بقیه موش هستند، من به شوخی گرفتم چون می‌دانستم ایشان اصولا به این حیوانات از جمله شیر علاقه دارد. اما بعدا متوجه شدم در پستی حرف‌هایی زدند که اصلا در شآن خواننده‌ای که مردم با عاشقانه‌هایش خاطره ساختند و گریه کردند، نیست. من همینطور که آن حرف‌ها را می‌خواندم اشک می‌ریختم.»

این خواننده ادامه داد: «البته من که او را در دل خودم بخشیدم اما قطعا خدای من و پسر من که در آینده به دنیا خواهد آمد، به‌خاطر اشک‌های من رضا صادقی را نخواهد بخشید. من از کسی کینه نمی‌گیرم چون اگر بگیرم نمی‌توانم برای مردم عاشقانه بخوانم.»

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر 11 ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش ایران، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم.

ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد