Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله بنهری روز شنبه در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه امسال 17 نفر در جاده های تیران و کرون جان باخته اند، خاطرنشان کرد: با این وجود آمار تصادفات این شهرستان در 9 ماهه امسال در مقایسه با سال قبل 25 درصد کاهش داشته است.
وی همچنین به علت عمده بروز سوانح رانندگی در این شهرستان پرداخت و گفت: بی دقتی به جلو در رانندگی عامل 60 درصد تصادفات امسال در شهرستان تیران و کرون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بی دقتی رانندگان در جاده های درون شهری و برون شهری عامل بیش از یکصد تصادف امسال این شهرستان بوده که آموزش فرهنگ ترافیک و افزایش نظارت های پلیس لازم است.
بنهری تاکید کرد: رعایت نکردن حق تقدم عامل 15 درصد دیگر تصادفات و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه نیز عامل 10 درصد دیگر سوانح دیگر ترافیکی در این شهرستان بوده که نشان از خطای زیاد انسانی است.
وی اضافه کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی برنامه ریزی و تدوین برنامه جامع برای کاهش تصادفات ضروری و دستگاه های متولی از جمله راهداری، پلیس، اورژانس و هلال احمر باید در این خصوص برنامه ریزی کنند.
شهرستان تیران وکرون دارای 150 کیلومتر بزرگراه، 53 کیلومتر راه اصلی و153 کیلومتر راه روستایی است.
شهرستان تیران و کرون با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان است.
ت.7131 / 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان