Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز مازندران با اشاره به ضرورت اداره امور بر اساس دانش، دوراندیشی، عقل و تدبیر، حفظ حقوق عمومی و عدالت گستری را از برجسته ترین وظایف دادستان ها برشمرد و گفت: بر اساس قانون بیش از 360 وظیفه برعهده دادستان بوده که جایگاه او به عنوان ریاست دادسراها و مدعی العموم بسیار مهم و حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان کل کشور با بیان اینکه وظیفه دادستان ها در فرآیند رسیدگی قضایی به یک پرونده، نظارت بر دادسراها از ابتدای رسیدگی تا صدور قرار و حتی اجرای احکام در کنار نظارت بر دادسراهای استان است افزود: ریاست ضابطان اعم از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و بسیج بر عهده این مرجع قضایی است.
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دفاع از حقوق عامه با بیش از 170 حقوق عمومی را از دیگر وظایف دادستان ها اعلام و تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در مازندران تجاوز به منابع طبیعی بوده و ضروری است مدیران منابع طبیعی، محیط زیست و دستگاه های مرتبط برای پیشگیری از این تعدی ها به موقع اقدام و دادستان‎ ها نیز از آنها حمایت کنند.

در این مراسم از تلاش های 10 ساله حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان پیشین مازندران قدردانی و سیدیونس حسینی عالمی به عنوان دادستان جدید این استان معرفی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب