Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکل اصلی مربوط به دهه شصت است نه دهه شصتی ها. اگر دهه شصت نبود و انفجار نخست وزیری و حزب جمهوری انجام نمی شد،امروز افراد لایق و شایسته ای برای ریاست جمهوری و معاون اولی و وزارت داشتیم.

سرویس سیاسی فردا:  اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، روز پنجشنبه در همایش روز جهانی آینده با اشاره به ابرچالش های موجود کشور گفت: متولدین دهه 60 در هر مقطعی وارد شدند با مشکل مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان ورود به دبستان تا دبیرستان و دانشگاه و الان هم بحث اشتغال و در آینده موضوع سالمندی آنها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

سخنان و ادبیات جهانگیری بلافاصله با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شد. چرا که امسال آقای جهانگیری در این سال‌ها در عالیترین سطوح مدیریتی کشور بوده‌اند و در هر برحه زمانی نیز غافلگیر شده‌اند و نتوانسته‌اند برنامه ریزی و مدیریت مناسبی برای فرزندان این اب و خاک داشته باشند چه آن هنگام که دهه شصتی ها به مدرسه می‌رفتند چه وقتی که کنکوری شدند چه زمانی که دانشگاه رفتند و چه وقتی دنبال کار بودند و چه زمانی که برای ازدواج و مسکن و...به دنبال تسهیلات بودند همواره این مدیران دولتی بودند که گویا با مساله‌ای پیش‌بینی نشده مواجه شده‌اند.

 

محمدصالح مفتاح
جهانگیری از سال ۶۳ تا ۷۱ نماینده مجلس بوده. از ۷۱ تا ۷۶ استاندار بوده. از ۷۶ تا ۸۴ وزیر بوده. از ۹۲ تا الآن معاون اول رئیس جمهور است.
انصاف دهید: مشکلات تقصیرات مملکتی گردن امثال ایشون است یا #دهه_شصتیا ؟

Amir Hasanshahi
‏جهانگیری: #دهه_شصتی‌ها هر کجا پا می‌گذارند مشکل ایجاد می‌کنند.

جهانگیری‌ها چطور؟

محمدرضا باقری 
‏اگر پیرمرد ها و فسیل هایی مثل #جهانگیری که چهل سال است در این کشور در حال حکمرانی میکنند و به مدد رنگ مو خودشان را جوان نشان میدهند #استعفا بدهند یا حضرت اجل کارشان را یکسره کند، دیگر مشکل #دهه_شصتی‌ها هم حل خواهد شد

خانمِ زهره
بقول آقای رحیم پور ازغدی، باشه تو راست میگی، تو درست میگی. #دهه_شصتی‌ها مسبّب همه مشکلات.
واسه دهه های دیگه چه کردی؟
اصلا کلا چه کردی؟

حامد پهلوانى

#دهه_شصتی‌ها به كنار
تو بگو براى اشتغال و ازدواج #دهه_هفتاديا چيكار كردى؟

محمد اکبرزاده
#دهه_شصتیا دوشیفت رفتن مدرسه، نیمکت های دو نفره رو چهارنفره نشستن، تفریح درست و حسابی نداشتن، شانس ورود به دانشگاهشون یک به 9 بود، خیلی‌هاشون بیکاری طولانی رو تجربه کردن
با همه اینها اما بزرگترین مصیبتشون اینه که از وقتی چشم باز کردن زنگنه و #جهانگیری اون بالا بودن تا الان!

منصور امینی
‏معاون اول محترم رئیس جمهور خیلی از مشکلات را به #دهه_شصتی‌ها مربوط دانسته اند.ولی به نظرم مشکل اصلی مربوط به دهه شصت است نه دهه شصتی ها.
اگر دهه شصت نبود و انفجار نخست وزیری و حزب جمهوری انجام نمی شد،امروز افراد لایق و شایسته ای برای ریاست جمهوری و معاون اولی و وزارت داشتیم.

Sadeq Hosseini
موقع انتخابات دهه‌ی شصتی‌ها هیزم و فرصت و چنین و چنان هستند؛ هنگام کار می‌شوند مشکل و دردسر! همین دردسرهای دهه شصتی اگر نبودند شما در قدرت نبودید؛ ... نیروی جوان تهدید نیست؛ فرصت است اگر پیرمردهای دولت شما بگذراند...

زینب حسنی
جناب جهانگیری به قول امام خمینی(ره)
مردم ولی نعمتان ما هستند.
اینکه دولت بی تدبیروناامید(ببخشید دولت تدبیروامید) وعده ی ایجاد شغل داده بود و حالا چون ازعهده آن برنیامده نباید به قشر جوان #دهه_شصتیها توهین کنید.
باید ازاین سرمایه های انسانی درجهت پیشرفت کشور به خوبی استفاده کنید

پسر ایران
‏ما #دهه_شصتی‌ها موقع انتخابات راُی مون خوبه ولی جاهای دیگه میشیم مشکل ساز.

m.rastegar
‏_انداختم تقصیر دهه شصتی ها، نگران نباش

+آفرین با همین فرمون بریم جلو تا 1400


آسِیِد پویان حسین‌پور
‏به‌گمانم حق با جناب جهانگیری است!
حقاً که بچه‌های #دهه_شصتی برای فسیل‌های لیبرال‌مسلک مقیم دولت روحانی دردسرسازند!
بالاخره روحیه پرتلاش و پرتکاپوی #دهه_شصتیا کجا و هِن و هِن کار کردن دولت ایزی‌لایفی کجا؟!

سید سجاد اصفهانی ⁦⁦
آقای جهانگیری ببخشید مانع استراحت شما در دهه هفتم زندگی‌تان هستیم و به دنبال کار و اشتغال هستیم و بی عرضگیتان را به رختان میکشیم.

فامیل دور
‏دولت قبل که دیگه خودمونیم، قالیباف و رییسی هم که تکراری شدن، مسکن مهرم که دیگه نمیشه بهونه کرد، ایجاد اشتغال هم کار ما نیست! پس همه چی تقصیر دهه شصتیاس
هیس، #دهه_شصتیا فریاد نمی‌زنند

سيد اميرحسين
‏#جهانگیری راست ميگه #دهه_شصتیا هرجا وارد میشن مشکل ایجاد میکنند؛اكثر فرزندان مسئولين كه با رابطه و رانت مسئوليت هاى مهم رو به دست گرفتن #دهه_شصتی هستند!
نمونه بگم يا خودتون ميدونيد؟!

جواد آقایی 
‏لایه پنهان حرفهای جهانگیری درباره #دهه_شصتیا ، ترساندن مردم از فرزندآوریست که اگر زیاد بچه دار شوید فرزندانتان در آینده هم شغل مناسبی نخواهند داشت و هم در تحصیل و مسائل دیگر به مشکل برمی خورند!!!

فَداٰ بآنوُ
‏چرا ما انقدر انرژی بذاریم جواب #جهانگیری رو بدیم؟
آذری‌جهرمی خودشون یه تو دهنی محکم از طرف #دهه_شصتیا در هیات دولت هستند :)

 

محمد خراسانی زاده
‏به ما #دهه_شصتی ها میگفتن نسل «سوخته» ؛ ولی از وضعیت #جهانگیری میشه فهمید که ما نسل «سوزاننده» بودیم!

[نمی‌دونم کجای کی سوخته؟!]

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003JLt

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات مهموئی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران در استان خراسان‌جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده است، اظهار داشت: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

وی با تشکر از مردم روستای مهموئی، متذکر شد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

قناعت با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمان‌بر است، گفت: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه‌ریزی می‌شود.

وی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه‌ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص راهکارهای رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، روستای مهموئی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است، سال گذشته به‌طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

کد خبر 750791

دیگر خبرها

  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود