Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از کارگران شرکت تولید روغن نباتی نهان گل بروجن که نسبت به معوقات مزدی خود اعتراض دارند، می گویند: اگر معوقات ما پرداخت نشود در شب عید با مشکل مواجه می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، جمعی از کارگران شرکت تولید روغن نباتی نهان گل بروجن با اعلام این خبر گفتند: شب عید است و همه برای خانواده و فرزندان خرید دارند اما عدم پرداخت شش ماه حقوق در ایام نزدیک به سال نو مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حقوق 6 ماه کارگران پرداخت نشده است

کارگران شرکت نهان گل بروجن می گویند امسال چند ماه حقوق عقب افتاده کارگران از سال گذشته پرداخت شده اما باز هم شش ماه حقوق معوقه در این سال وجود دارد که وضعیت زندگی کارگران بستگی به پرداخت این معوقات دارد؛ خواسته ما این است که عیدی و مابقی حقوق به سال آینده موکول نشود.

این کارگران خواستار انعکاس مطالبات خود از سوی پایگاه خبری کلار شده و اعلام داشتند صدای ما را به مسئولین برسانید تا فکری به حال ما بکنند؛ ما خواستار پرداخت حقوق خود در ایام نزدیک به سال نو هستیم.

آنان می گویند عدم پرداخت حقوق مشکلاتی را برای ما و خانواده ما به وجود آورده است و چنانچه معوقات ما پرداخت نشود در شب عید با مشکل مواجه می شویم.

یکی از کارگران شرکت نهان گل بروجن می گوید یک کارگر که با حداقل حقوق نمی تواند امورات زندگی را بگذراند چطور میتواند با این همه حقوق عقب مانده شب عید را بگذراند.

وی با اشاره به این که کارگران مجبور هستند با تمام شرایط موجود کار کنند، گفت: این نگرانی وجود دارد که تا پایان اسفند ماه چه مقداری از دیونات ما تسویه می شود.

مسئولان به وعده های خود عمل کنند

آن طور که کارگران شرکت نهان گل بروجن می گویند اخیرا نیز مسئولان استانی از نزدیک در جریان موضوع قرار گرفته و قول همکاری برای رفع مشکلات را به آنها داده اند.

یکی دیگر از کارگران این شرکت با بیان این که چند روز بیشتر به عید نمانده و هنوز شش ماه حقوق و عیدی طلبکار هستیم، افزود: امیدواریم که ما را فراموش نکرده باشند و به وعده های خود عمل کنند.

وی گفت: کارگران شرکت نهان گل بروجن درخواست دارند تا مسئولان به تعهدات خود پایبند بمانند و هر چه زودتر معوقات مزدی ما را پرداخت کنند.

گفتنی است کارگران شرکت نهان گل بروجن پیش از این نیز نسبت به عدم پرداخت حقوق خود گلایه داشتند اما پس از گذشت مدتی هنوز اعتراض آنها در این خصوص باقیست.

پایگاه خبری تحلیلی کلار آمادگی دارد پاسخ مدیران شرکت تولید روغن نباتی نهان گل بروجن و مسئولان ارشد شهرستان بروجن در حوزه کار و صنعت را منتشر کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر از آزادسازی وثیقه و به نام شدن سهام ترجیحی متعلق به ۶۴۱۶۱ تن از کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر گفت: تعداد 5،221،627،710 سهم متعلق به 64،161 نفر در 154 شرکت که در سالهای قبل واگذار شده بود؛ از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

واگذاری 305،893،562 سهم دولت به 3008 کارگر از ابتدای دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی ادامه داد: با توجه به سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی ، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (3) ماده «20» قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد 305،893،562 سهم دولت در 10 شرکت مشمول واگذاری به 3008 نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

بازیان در همین زمینه افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد در صد اقساط با مدت 10 سال صورت می­گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکتهای قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنان واگذار نماید.

بازیان در همین زمینه اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیأت واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و خاطرنشان کرد: به موجب تصمیم دیگر هیئت واگذاری؛ سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری؛ صرفنظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده