Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه گاهی اوقات تصمیمات غلط و عجولانه ما مشکلاتی را ایجاد می کند افزود: بیمارستان شهید بهشتی قبلا به عنوان هتل و مکانی جهت جذب توریست در همدان بوده است اما متاسفانه هم اکنون تبدیل به بیمارستان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ شهر همدان با توجه به طبیعت کوهستانی و آب و هوای بسیار مناسبش می تواند سالانه پذیرای تعداد زیادی توریست باشد در این میان وجود زیر ساخت های لازم گردشگری از جمله هتل ها بسیار موثر در جذب و رضایتمندی گردشگران خواهد بود، به همین منظور مصاحبه ای با رییس شورای شهر همدان در خصوص میزان حمایت آنها از ساخت هتل سازی و جذب سرمایه گذار در این شهر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم مولوی در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به هتل سازی اخیر در همدان گفت: ما موظف هستیم طبق مصوبه ی شورای چهارم برای هتل های پنج ستاره و چهار ستاره پروانه رایگان صادر کنیم.

رئیس شورای شهر همدان افزود: در این راستا تاکنون برای 12 هتل پروانه ساخت صادر شده که از این تعداد شده 3هتل از جمله هتل امیران، هتل سفیر و هتل کتیبه افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه زمین هتلی که در بلوار کولاب در حال ساخت است به  شادی خلیج فارس تعلق دارد افزود: طبق قانون ماده 14زمین شهری و مصوبه باغات بایستی در زمین هایی که خارج از محدوده است اجازه احداث بنا با رعایت تمام مسائل زیست محیطی صادر شود.

 رییس شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه شهر برای توسعه یافتگی نیاز به جراحی دارد تصریح کرد: به دنبال ساخت هتل در بلوار کولاب باید گفت که  سرمایه گذار دنبال یک فضای با کیفیتی است که هتل 5 ستاره ای که می سازد در شان آن منطقه باشد به گونه ای که این مهم برای زیر ساخت های جذب توریست بسیار مهم است.

*جذب توریست راهکاری درآمد پایدار

وی با بیان اینکه اگرچه 95 درصد درآمدهای شهرداری از محل صدور پروانه های ساختمانی است اما با توجه به شرایط رکود مسکن این نیز در حال قطع شدن است یادآور شد: با این وجود ما نیز مجبوریم از منابع دیگر از جمله جذب توریست این درآمد پایدار را جایگزین کنیم.

رئیس شورای شهر همدان در ادامه در خصوص بیمارستان شهید بهشتی با بیان اینکه این بیمارستان قبل از انقلاب هتل بوده  و پس از انقلاب نیز ده ها میلیارد برای تبدیل آن به بیمارستان صرف شده است گفت: در سال 82 که مرحوم مکارچی مالک این ساختمان از کانادا به همدان آمد تنها جایی که بازدید کرد و بسیار ناراحت شد این مکان بود که به بیمارستان تبدیل شده بود.

مولوی با اشاره به اینکه گاهی اوقات تصمیمات غلط و عجولانه ما مشکلاتی را ایجاد می کند افزود:  براساس تصمیمات غلط مکانی که میتوانست سبب جذب گردشگر بشود تبدیل به بیمارستان شده است.

وی در پایان با بیان اینکه باید به جذب سرمایه گذار در شهر کمک کنیم افزود: به گفته ی استاندار نباید سرمایه گذار را فراری دهیم و باید آن را حمایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • توسعه بهداشت ودرمان