Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های کاتالونیا اطمینان دارند که فصل بعد گریزمان از اتلتیکو جدا شده و راهی بارسا خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش بود که خبر ملاقات رئیس باشگاه بارسلونا با خانواده گریزمان ، بازتاب فراوانی در رسانه های اسپانیایی داشت و حتی کار به شکایت اتلتیکو از بارسا به فیفا هم کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که بارسلونا تابستان آینده با پرداخت رقم ۱۰۰ میلیونی فسخ قرارداد گریزمان، او را جذب خواهد کرد و اینکه ستاره فرانسوی پاسخ مثبت خود را به مسئولان بارسا داده است. گریزمان که در هفته های اخیر به اوج بازگشته و فردا تهدیدی جدی در نوکمپ برای آبی اناری ها خواهد بود، می تواند خط حمله بارسا را مخوف تر از همیشه کند.

فیلیپه لوئیس، دفاع چپ برزیلی اتلتیکو در مورد شایعات پیرامون گریزمان به مارکا گفت:

« گریزمان در بارسا؟ نگرانی برای آینده، مانع تداوم او خواهد شد و اجازه درخشش در زمان حال را از او خواهد گرفت. او بازیکنی است که آشکارا در سطحی بالاتر از همه ما قرار دارد و در بسیاری از بازی ها ما سبک بازی خودمان را به خاطر اینکه او راحت تر به گل برسد تغییر می دهیم.

گریزمان از حضور در اتلتیکو و شهر مادرید خوشحال است و به این اطمینان رسیده ام که او نه تنها به بارسا نخواهد رفت که سال های بیشتری نیز با ما خواهد ماند. مطمئنم که آنتوان هنوز هیچ تصمیمی قطعی در مورد آینده اش نگرفته است.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان جلسه باشگاه بارسلونا برای تعیین تکلیف آینده ژاوی بر روی نیمکت تیم برگزار شد.

ژاوی در هفته‌های اخیر چندین بار به‌صورت مستقیم اعلام کرده بود که قصد تغییر تصمیمش و ماندن در بارسلونا را ندارد اما در روزهای گذشته او نظر او کمی تغییر کرد و درنهایت در جلسه‌ای که چهارشنبه با دکو و سپس خوان لاپورتا برگزار شد، او تصمیمش را عوض کرده است.

طبق گفته موندو دپورتیوو لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی ماندن ژاوی و برخی برنامه‌های آینده باشگاه را اعلام می‌کند. با این حال رافا یوسته زودتر از لاپورتا در مصاحبه‌ای خبر ماندن ژاوی را تایید کرد.

او گفت:«ژاوی می‌ماند. او نظرش را تغییر داده و در باشگاه می‌ماند. او واقعا در اینجا خوشحال است. دکو و بقیه اعضای هیئت‌مدیره ۱۰۰ درصد به ژاوی اعتماد دارند. این موضوعی تضمین‌شده است. ما هرگز برای هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و گزینه اول‌مان برای فصل آینده خود ژاوی بود.

ژاوی می‌خواهد پروژه‌اش در بارسا را ارتقا دهد و برای اهداف بزرگ‌تری بجنگد. من مشتاق هستم ژاوی را در حال مربی‌گری در اسپاتیفای نوکمپ ببینم.»

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو