Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:55:11 GMT

چهار هزار پیامک به سامانه معبر ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۸۷۴۲

چهار هزار پیامک به سامانه معبر ارسال شد

تهران - ایرنا - رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور گفت: مردم از دیماه امسال چهار هزار پیامک را به سامانه معبر ارسال کردند اما فقط 200 مورد از این پیامک مرتبط با حوزه مناسب سازی معابر و اماکن بود.

ابراهیم کاظمی مومن سرائی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مشکلات ما در سامانه معبر این است که مردم پیامک های مرتبط نمی فرستند بطورمثال کسی که به ویلچر نیاز دارد به سامانه معبر ، ارتباطی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در عین حال در خصوص 200 پیامک مرتبط ارسالی به این سامانه اظهار کرد: این شمار پیامک را پیگیری کردیم و نتیجه های خوبی نیز گرفتیم .
وی خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل افراد دارای معلولیت در حوزه مناسب سازی، طبق اطلاعات واصله از سامانه معبر مربوط به رمپ های ورودی معابر، ورودی ساختمان ها و همچنین سرویس های بهداشتی است.
مومن سرایی یادآور شد: در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی اماکن و معابر مقرر شد تا تمام اقدامات در حوزه معماری و شهرسازی دارای پیوست مناسب سازی باشند.
به گزارش ایرنا، سامانه پیامکی معبر با شماره 3000012322 در دهم دی ماه سال گذشته راه اندازی شد که در حال حاضر پیام‌های ارسالی هموطنان در حوزه مناسب سازی توسط کارشناسان بررسی می‌شود .
نتایج نیز پس از پیگیری از 39 دستگاه‌ عضو ستاد مناسب سازی از جمله وزارت کشور، وزارت مسکن و راه و شهرسازی، منعکس و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
هم اکنون یک میلیون و 300 هزار معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند اما بسیاری از افراد دیگر از جمله بیماران با معلولیت موقت، زنان باردار و سالمندان نیز به معابر مناسب سازی شده، نیاز دارند.
اجتمام**9185 ** 1776

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند. 

او افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان