Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرپائولو لئوناردی، نماینده ایتالیا در فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: «ما می‌توانیم صفحه جدیدی را در روند کار «دبلیو‌اف‌تی‌یو» باز کنیم و در جهت اهداف تعیین شده برای این اجلاس در زمینه مسائل و مشکلات کارگری در کشورهای مختلف تلاش کنیم.»

وی افزود: «ما به دنبال تقویت «دبلیو‌اف‌تی‌یو» هستیم تا این فدراسیون بتواند قوی‌تر و با ایده‌های نو و جدید و همچنین در سطح جهانی به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

لئوناردی درباره روابط و همکاری‌های میان ایران و ایتالیا در زمینه مسائل کارگری نیز گفت: «همانطور که می‌دانید ایتالیا عضو اتحادیه اروپا است و اتحادیه اروپا نیز همانند آمریکا یک نهاد امپریالیستی است و از مواضع این اتحادیه علیه ایران آگاه هستیم.»

وی افزود: «با این وجود طبقه کارگر ایتالیا و ایران با یکدیگر دوست هستند و ما همواره به دنبال تقویت روابط میان ایران و ایتالیا هستیم.»

وی تاکید کرد: «باید یک سازماندهی مناسب داشته باشیم که اتحادیه‌های کارگری عملکرد قوی‌تری داشته باشد. در ماه می نیز یک جلسه خواهیم داشت که رئیس ستاد نیز در آن شرکت خواهند کرد.»

لئوناردی در ادامه یادآور شد: «ایتالیا با تحریم‌هایی که علیه کشورها اعمال می‌شود، مخالف است. ما باید تحریم‌‌هایی روی تحریم آمریکا داشته باشیم. باید فعالیت‌هایی داشته باشیم که اسرائیل پایتخت خود را منتقل نکند.»

نماینده اتحادیه کارگری ایتالیا در این اجلاس درباره برگزاری این نشست در ایران نیز گفت: «انتخاب ایران برای میزبانی این نشست بسیار اهمیت دارد و ما برای همبستگی با ایران در مبارزه با امپریالیسم آمریکا اینجا هستیم.»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست