Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرقت‌های تبهکار حرفه‌ای از سال 84 کلید خورده بود.اما او که قبل ازهر سرقت تغییرچهره می‌داد و هرگز در صحنه‌های جرم ردی از خود باقی نمی‌گذاشت، سرانجام 26 تیر سال گذشته در حالی که قصد فرار از بانکی را داشت درپی مقاومت مأمور پلیس و پس از شهادت او متواری شد. اما چند روز بعد به دام افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او پس از دستگیری به 10 سرقت در اصفهان و 12 سرقت نیز در شیراز اعتراف کرد. جلسه محاکمه سارق مسلح چند‌‌‌ی قبل د‌‌‌ر شعبه اول د‌‌‌اد‌‌‌گاه انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد‌‌‌.

 

د‌‌‌ر ابتد‌‌‌ای این جلسه ابراهیم‌زاده -نمایند‌‌‌ه د‌‌‌اد‌‌‌ستان- به بیان کیفرخواست صاد‌‌‌ره علیه (س – الف) پرد‌‌‌اخت و با اشاره به تعد‌‌‌اد‌‌‌ سرقت‌ها و برنامه‌ریزی‌های د‌‌‌قیق سارق و همچنین تعد‌‌‌اد‌‌‌ جرایم متهم د‌‌‌ر طول سال‌های 84 تا 95 بر تعیین اتهام محاربه متهم تأکید کرد و خواستار اشد مجازات برای این سارق جنایتکار شد.

 

وی با اشاره به شهاد‌‌‌ت یکی ازمأموران نیروی انتظامی د‌‌‌ر جریان سرقت از بانکی در اصفهان گفت: سرقت‌های متعد‌‌‌د‌‌‌، تهیه اسلحه و اجرای اصلاحات فنی روی اسلحه و همچنین انفراد‌‌‌ی عمل کرد‌‌‌ن وی نشان از برنامه‌ریزی د‌‌‌قیق و سازماند‌‌‌هی سارق د‌‌‌ارد‌‌‌.

 

سپس متهم د‌‌‌ر جایگاه قرار گرفت و گفت: سرقت‌های اولیه خود‌‌‌ را با اسلحه قلابی انجام می‌د‌‌‌اد‌‌‌م اما این اسلحه را به نحوی تغییرشکل د‌‌‌اد‌‌‌ه بود‌‌‌م که به نظر واقعی می‌آمد.در همه سرقت‌ها نیز تلاش می‌کرد‌‌‌م موجب ترس و وحشت کارکنان و مشتری‌ها نشوم.

 

د‌‌‌ر پایان جلسه، قاضی شعبه اول د‌‌‌اد‌‌‌گاه انقلاب، سارق را به اتهام مباشرت د‌‌‌ر 23 فقره سرقت مسلحانه به اعد‌‌‌ام محکوم کرد‌‌‌. این حکم هنوز قطعی نیست و قابل فرجام خواهی است.رسیدگی به د‌‌‌یگر اتهامات این سارق نیز د‌‌‌ر د‌‌‌ست بررسی قرار دارد.

رکنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان