Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:57:11 GMT

مسابقات استانی ددلیفت در شهرستان ملایر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۹۰۸۰

مسابقات استانی ددلیفت در شهرستان ملایر برگزار شد

همدان- رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان‌همدان گفت: مسابقات استانی ددلیفت در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان با حضور ۸۹ ورزشکار در ملایر برگزار شد.

مرتضی خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات استانی ددلیفت اظهار داشت: مسابقات استانی ددلیفت برای اعزام به مسابقات کشوری در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان با حضور ۸۹ ورزشکار از استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات ورزشکاران از شهرستان‌های همدان، نهاوند، کبودرآهنگ، پدافند، رزن، اسدآباد، تویسرکان و ملایر در سالن ۳ هزارنفری غدیر ملایر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی بزرگ‌سالان تیم ملایر با ۲۲۰ امتیاز مقام اول، تیم پدافند با ۱۹۰ امتیاز مقام دوم، تیم قروه درجزین با ۱۷۰ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

خدابنده لو عنوان کرد: همچنین در بخش تیمی جوانان تیم پدافند با ۱۹۵ امتیاز مقام اول، تیم ملایر با ۱۵۵ امتیاز مقام دوم و تیم سبلان همدان با ۱۲۰ امتیاز سوم شد.

وی با اشاره به قهرمانی ورزشکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام بیان کرد: مجید جامه بزرگ ورزشکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام بزرگ‌سالان در شیراز قهرمان شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان‌همدان عنوان کرد: ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها، در رده‌های سنی جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک به رقابت پرداختند.

خدابنده لو با اشاره به فعالیت شهرستان‌ها گفت: شهرستان‌های کبودرآهنگ، فامنین، رزن، اسدآباد، ملایر، نهاوند و تویسرکان فعال هستند که این هیئت‌ها از بازوان قدرتمند هیئت استان محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: در امر مربیگری و داوری هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان هیچ‌گونه مشکلی ندارد و بیش از ۶۰۰ مربی و ۱۵۰ داور در همدان فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر