Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:21:45 GMT

وزش باد گرم شدید و کاهش رطوبت نسبی دما تا عصر فردا

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۹۲۴۶

وزش باد گرم شدید و کاهش رطوبت نسبی دما تا عصر فردا

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم شدید و کاهش رطوبت نسبی دما تا عصر فردا (دوشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است و بر این اساس شرایط برای وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید/خیلی شدید) و کاهش رطوبت نسبی تا عصر فردا مهیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: علاوه بر این طی ساعت های شب و اوایل صبح برای پاره ای نقاط جلگه ای، پدیده مه پیش بینی می شود و از اواخر وقت فردا با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابر ، بارندگی و کاهش دما مورد انتظار است.
غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی ابری، وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید/خیلی شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد گرم ، طی عصر و شب افزایش ابر، بعضی نقاط رگبار باران، احتمال رعد و برق، وزش باد (بعضی نقاط شدید) پیش بینی کرد.
وی گفت: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 19 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان با هفت درجه مربوط به شهرهای تالش، لاهیجان، دیلمان و جیرنده بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 11 و هشت درجه ذکر کرد.
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران