Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما بايد 3 امتياز را کسب کنيم و قبلاً هم گفته‌ام که بايد از اين مرحله صعود کنيم، ما وقتي براي غصه خوردن نداريم و نبايد به خاطر يک شکست خودمان را غرق شده فرض کنيم.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، برانکو ايوانکوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، در کنفرانس خبري پيش از ديدار پرسپوليس برابر الوصل در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: طبيعي است که شکست در دربي هيچوقت خوب نيست به هر حال باخت عوارض و تاثيرات خودش را دارد، اين بازي براي ما و هوادارانمان هميشه مهم است البته بعد از يک باخت در دربي براي بازيکنان شرايط راحت نيست، ما انتظارش را نداشتيم اما اين بازي فردا از دربي براي ما مهمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: همينطور که ديديد ما مقابل بردهاي متوالي هم مغرور نشديم. به هر حال بازي در ليگ قهرمانان آسيا يک کلاس بالاست و ما راهي جز بردن نداريم. اميدوارم که با حضور هواداران بتوانيم 3 امتياز را بگيريم و همه با هم شادي کنيم. خوشبختانه همه بازيکنان آماده هستند و فقط مصلح به دليل مصدوميت در اختيار ما نيست اما نيمکت قوي داريم. ما براي الوصل احترام زيادي قائل هستيم. در آسيا همه رقبا قوي هستند اما ما هم عالي هستيم و اين فصل خوب کار کرديم به طوريکه زود هم قهرمان شديم.
ايوانکوويچ تصريح کرد: من چند سال است که ليگ قهرمانان آسيا را دنبال مي‌کنم و مي‌دانم که با گرفتن 9 امتياز مي‌توانيم صعود کنيم. همه تلاشمان اين است که هرچه زودتر بتوانيم 9 امتياز را بگيريم اما اينکه مقابل چه تيمي امتياز بگيريم مهم نيست مهم گرفتن امتياز است.
سرمربي قرمزپوشان در خصوص تيم الوصل گفت: طبيعي است که حريف با انگيزه به ورزشگاه مي‌آيد، آنها براي خودشان، باشگاهشان و همچنين خانواده‌هايشان بازي مي‌کنند و تلاش مي‌کنند بهترين نتيجه را بگيرند.  آنها جزء گزينه‌هاي جدي براي قهرماني در ليگ امارات هستند.
سرمربي پرسپوليس درباره اينکه آيا در ترکيبش تغييراتي انجام خواهد داد يا خير، عنوان کرد: به هر حال بعد از باخت راحت مي‌شود آناليز کرد، به صورت کلي ترکيب را تغيير نمي‌دهم اما ربيع‌خواه بازي نمي‌کند. اميدوارم که راضي شويد! من مي‌دانم که خط مشي ذهني هواداران را رسانه‌ها تعيين مي‌کنند البته ربيع‌خواه بازي را فيکس شروع نمي‌کند و شايد در ادامه بازي به زمين بيايد.
برانکو درباره اينکه آيا فردا مسلمان بازي مي‌کند يا نه، گفت: اين مسئله را فردا خواهيد ديد. براي شما مهم است که از مسلمان مي‌پرسيد؟ چرا از سيامک نعمتي چيزي نمي‌پرسيد؟
سرمربي پرسپوليس درخصوص اينکه بازيکنان چرا کمتر شوت مي‌زنند، اظهار داشت: شما فکر مي‌کنيد من شوت زدن را ممنوع کردم؟ من دوست دارم در هر بازي 30 شوت بزنيم اما اين راحت نيست چرا که حريف مقابل 18 قدم خودشان تجمع مي‌کنند. البته ما در دربي 13 شوت زديم و اين در حاليست که استقلال 8 شوت زد.
برانکو در خصوص اينکه به دليل شکست‌ها تغيير سيستم داده يا نه، گفت: قبلاً هم گفتم ما در ابتداي فصل روي 2 سيستم 2-4-4 به صورت لوزي و خطي کار کرديم اما وقتي فرشاد احمدزاده عمل جراحي کرد و همينطور کاميابي‌نيا هم جراحي داشت مجبور شديم سيستم خود را تغيير دهيم اما به هر حال برخي رخدادها باعث مي‌شود در سيستم تغيير ايجاد کنيم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اينکه به نظر مي‌رسد اين تيم شادابي گذشته را ندارد، افزود: درباره همه چيز مي‌شود راحت حرف زد من هر روز با بازيکنان هستم و واکنش آنها را مي‌بينم که به چه سطح از آمادگي رسيدند. ما هر روز سطح بازيکنانمان را در نظر مي‌گيريم به هر حال فوتبال ورزش قشنگي است چرا که در آن مي‌توان راحت انتقاد کرد يا تعريف انجام داد اما واقعيتي که هست اين است که ما تا حالا توانسته‌ايم اختلاف امتياز خوبي داشته باشيم و 5 هفته قبل از پايان ليگ قهرماني‌مان را مسجل کنيم. هيچ تيمي به اندازه ما کم گل نخورده و هيچ تيمي به اندازه ما اينقدر گل نزده است. ما در حد فاصل سال 96 دو قهرماني در ليگ برتر و يک قهرماني در سوپرکاپ به دست آورديم. خلاقيت در بازي کردن يک مسئله نسبي است و هميشه مي‌توان درباره آن نظر داد اما طبعاً نظر من با شما مخالف است و من نظري دارم و نظر شما با نظر من فرق خواهد کرد. ميل من اين است که زيبا بازي کنيم و انتظار آن هم مي‌رود. ما انتظارات زيادي را ايجاد کرديم اما مي‌خواهم به آمار برگردم. ما نشان داديم که موثرترين تيم بوديم که کمترين گل را خورديم و در يک سال، دو قهرماني در ليگ و يک قهرماني در سوپرجام به دست آورديم البته به استقلال باختيم و درحاليکه نبايد به آنها مي‌باختيم، بايد بازي مساوي مي‌شد چون نه ما خوب بازي کرديم و نه استقلال اما اگر آمار را ببينيد متوجه مي‌شويد که ما بهتر از استقلال بوديم. 58 درصد مالکيت بازي در اختيار ما بود، 424 پاس داديم و 13 شوت به سمت دروازه استقلال زديم. اين در حاليست که 82 درصد پاس‌هاي ما درست بود اما با اين حال ناراضي هستيم چون مي‌توانيم و بايد بهتر شويم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد