Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مجد آرا روز یکشنبه در مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر افزود: شعار فدراسیون به‌عنوان 'مادران عمود خیمه ورزش‌های همگانی کشور هستند' تعیین شده که بر این اساس انجمن مادران در فدراسیون تشکیل شده است.

وی بیان کرد: با تفاهم نامه ‌ای که با وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی منعقد شده سواد حرکتی برای مادران مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجدآرا ادامه داد: در این راستا مادران از بدو تولد فرزندان تا سن 6 سالگی مهارت‌های حرکتی را به آنان آموزش می دهند.

وی با اشاره به فعالیت60 انجمن ورزشی در زیرمجوعه فدراسیون ورزش های همگانی گفت: هیات‌های استانی باید ناظر بر فعالیت های این انجمن‌ها باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: ورزش این استان در 2 حوزه همگانی و قهرمانی فعالیت می کند که در بعد قهرمانی هم اکنون 28 رشته ورزشی استان عضو ثابت تیم های ملی هستند.

احمد بهروزیانفرد افزود: از سال گذشته طرح فجر امید در تمامی روستاها و شهر های استان اجرا شد و امسال نیز طرح نشاط اجتماعی از آذرماه در سراسر استان به اجرا درآمده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 300 برنامه همگانی در قالب پیاده روی خانوادگی، کوه پیمایی و جشنواره ها در استان بوشهر برگزار شده که مورد اسقبال خوبی از سوی جامعه هدف قرار گرفت.

وی اظهار داشت: 10 ایستگاه ورزش صبحگاهی برای بانوان در محلات شهر بوشهر راه اندازی شده است.

انتهای پیام/م

آغاز به کار انجمن مادران در فدراسیون ورزش‌های همگانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • همایش پیاده روی در یاسوج