Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بروجرد – ايرنا – معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد با اشاره به اينکه سايت هاي مسکن مهرمعادل يک شهرجمعيت دارند، گفت: سايت مسکن مهربروجرد درحوزه خدمات عمومي، بهداشتي و درماني با مشکل مواجه است.

به گزارش خبرنگار، ايرنا علي کوراني فر روز دوشنبه درنشست رسيدگي به مشکلات مسکن مهر بروجرد که با حضور معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسکن مهردرفرمانداري برگزارشد، اظهارکرد: کمبود مجتمع هاي آموزشي، فرهنگي و مذهبي درسايت مسکن مهر بروجرد ساکنان اين مناطق را با مشکلات بسياري روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بسياري از آسانسورهاي نصب شده درسايت هاي مسکن مهر بروجرد استاندارد لازم را ندارند و اين يک معضل بزرگ براي ساکنان اين واحدها محسوب مي شود.
نماينده مردم بروجرد و اشترينان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه عمده ساکنان مسکن مهر از اقشار ضعيف جامعه هستند، بيان کرد: براين اساس بايد مشکلات اين سايت ها هرچه سريع تر با همکاري و هماهنگي دستگاه ها متولي مرتفع شود.
عباس گودرزي اضافه کرد: نبود آسانسور در بلوک هاي 6 طبقه اي مسکن مهر مشکلات بسياري براي ساکنان آن به وجود آورده است که بايد در اولويت کاري مجريان اين طرح قراربگيرد.
مديرکل راه و شهرسازي لرستان گفت: از 6 هزار و 800 واحد مسکن مهراستان تاکنون 6 هزارو 87 واحد تحويل متقاضيان شده است.
علي عليخاني اظهارکرد: 85 درصد از اصلاح معابر و پياده روها سازي سايت هاي مسکن مهر بروجرد به اتمام رسيده و مابقي نيز تا آخر ارديبهشت 97 به پايان مي رسد.
وي افزود: سرويس هاي ماهانه تعدادي از آسانسور ها بايد انجام شده و برخي از آسانسورها نيز به دليل اجباري شدن استاندارد متوقف شده اند که بايد سريع براي استاندارد سازي آنها اقدام شود.
مديرکل راه وشهرسازي بروجرد بيان کرد: احداث يک مسجد براي سايت مسکن مهر بروجرد تصويب شده که در صورت تخصيص اعتبارمورد نياز عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.
مديرکل استاندارد لرستان اضافه کرد: از سال 83 مقرر شد که سلامت استفاده کنندگان ازآسانسورها با استاندارد سازي اين دستگاه ها مد نظرقرار گيرد براين اساس نيزآسانسورهاي سايت مسکن مهر بروجرد براساس چک ليست هاي استاندارد سازي مشکلات فراواني دارند که بايد مرتفع شود.
مرضيه قنبريان ادامه داد: 23 درصد آسانسورهاي سايت هاي مسکن مهرلرستان استاندارد هستند.
وي تاکيد کرد: بيشتر اسانسورها اين سايت هاي وضعيت بحراني دارند براين اساس بايد قرارداد تعمير و نگهداري داشته باشند.
مديرکل استاندارد لرستان اظهارکرد: گواهي استاندارد آسانسورها به صورت يکساله صادر و بايد به صورت ادواري و مستمر بررسي شوند.
مدير عامل اتحاديه مسکن مهر بروجرد گفت: بيشتر واحدهاي مسکن مهر در سال 90 و 91 ساخته شده اند و در آن زمان اداره استاندارد برنامه اي براي استاندارد سازي آنها نداشته است.
محمد قاسمي ميرافزود: تعاوني هاي مسکن مهر واحدها را تحويل متقاضيان داده اند و هزينه اي نيز براي نصب آسانسور تخصيص داده نشده است.
وي اضافه کرد: تعداد 176 واحد به علت سقف کوتاه که مشکل سازه اي دارد نمي توانند استاندارد اسانسور را بگيرند و راهکاري نيز براي حل اين مشکل وجود ندارد.
مديرعامل استحاديه مسکن مهر بروجرد ادامه داد: تعداد 237 واحد از سايت مسکن مهر بروجرد داراي آسانسور هستند که 47 واحد داراي گواهي استاندارد است.
7190/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در زمینه تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی با مشکل مواجه است، گفت: قبلاً در استان هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس وجود داشت اما در سه سال گذشته این تعداد تقریبا به ۴۰۰ دستگاه رسیده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی استان که با حضور وزیر راه برگزار شد، با بیان اینکه حمل و نقل عمومی ما از وضعیت خوبی برخوردار نیست، اظهار کرد: میزان تلفات درون و برون شهری سالانه‌ی هزار نفری در شأن استان نیست، ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد. در آزادراه پیامبر اعظم در سال گذشته ۹۷ فوتی اتفاق افتاده است. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: با افت رام قطارهای استان نیز رو به رو هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود و از وزیر محترم خواهشمندیم نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستورات لازم را صادر کنند.

وی با بیان اینکه امروز سه دستور جهادی از طرف وزیر صورت گرفت، خاطر نشان کرد: برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر در دستور کار قرار گرفت و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز بازدید شد و دستورات لازم صادر شد و قرار است یک باند آن تا تیرماه آزاد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد