Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم﴿ص﴾ و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، ویژه برنامه ماهانه ستارگان پرفروغ با هدف انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان و توجه به مضامین مهم مطرح شده در وصیت‌نامه شهدا، ترویج فرهنگ و ارزش‌هایی همچون ایثار، جهاد و شهادت، افزایش و آشنایی شهروندان با زندگی شهدا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشن میلاد شهدای اسفندماه ماه منطقه 18 تهران همزمان با روز درختکاری روز سه شنبه 15 اسفندماه از ساعت 15 تا 17میزبان خانواده شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ایثارگران و مسئولان منطقه خواهد بود.
این مراسم به گرامیداشت ولادت شهیدان غلامرضا اسماعیلی، حسین اسماعیلی نودولقی، غلامرضا برزگر، منوچهر ترک، سلطانعلی بیگدلی، حمید پالوده، نورمحمد حسن پور، ناصر درگزی، محمود رضایی نظامی، داود رضازاده، احمد شاهوردی، محسن سلوتی، محمدحسین سهرابی، کریم صدف زاده، علیرضا عبدالهی نوده، اسماعیل عمو زاده، پرویز فرامرزی، حسن قدرتیان، رسول قاسمی، احمدعلی قائم پناه، مظفر کشاورزی، عباس مختاری، اکبر میرزایی، مهدی میراشه و اسمعیل واشقانی فراهانی اختصاص دارد که از خانواده این شهیدان تجلیل خواهد شد.
قرائت مجلسی قرآن کریم توسط یونس شاهمرادی قاری ممتاز منطقه 18، شعرخوانی و سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای سرود و شعرخوانی، اهدا لوح تقدیر و یادبود خانواده های شهدا و برش کیک تولد شهدا همراه با اهدای هدایا و یادبود پلاک ضرب شده به نام شهدا و کاشت نهال به نام شهدای متولد اسفند در بوستان لواسانی از جمله بخش های برنامه ستارگان پرفروغ است.
همچنین در این برنامه نهال رایگان بین شهروندان و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست توزیع می شود.
ویژه برنامه ستارگان پرفروغ به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 و فرهنگسرای خاتم (ص) با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18، امور ایثارگران منطقه 18، بنیاد شهید چهار دانگه، ناحیه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل(ع) برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه کشف پیکر شهدای دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهدای در مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، فکه، مهران، خرمشهر و شرهانی و شرق دجله، جزیره مجنون کشف شد.

پس از کشف پیکر شهدا، مراحل شناسایی این پیکرها توسط تیم‌های مرتبط انجام گرفت که هویت برخی از شهدا از طریق آزمایش دی‌ان ای و برخی از طریق کارت شناسایی، پلاک و دیگر مدارکی که همراه شهید بوده، مشخص شده است.

اسامی و تصاویر این شهدای تازه تفحص شده در ادامه می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند