Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@02:18:59 GMT

مردی که به همسر و خواهرزنش رحم نکرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۹۷۱۶

مردی که به همسر و خواهرزنش رحم نکرد

  به گزارش جهان نيوز، حسین سلامی افزود: پس از اطلاع از وقوع قتل بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت به محل حادثه اعزام و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری قاتل صادر شد.
دادستان جیرفت در ادامه اعلام کرد: قاتل که همسر یکی از مقتول‌ها بوده نیم ساعت پس از وقوع قتل در سطح شهر شناسایی و دستگیر شده و به قتل اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان جیرفت در ادامه گفت: اطلاعات تکمیلی در رابطه با علت و انگیزه اصلی حادثه پس از اتمام تحقیقات اعلام خواهد شد.


وی اضافه کرد: بلافاصله پس از کسب گزارشی بازپرس ویژه قتل دادسرلی جیرفت به همراه کارآگاهان پلیس در محل حادثه حاضر و دستور بازداشت قاتل را صادر و طی یکسری اقدامات پلیسی در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

دادستان جیرفت گفت: قاتل متولد ۶۳ با ضربات کارد آشپزخانه مقتولان را به قتل رسانده در بازجویی اولیه به قتل اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
منبع: میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت میزان، یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری