Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون رژیم صهیونیستی برای اولین بار ویدئویی از لحظه ورود یکی از نظامیان این رژیم به نوار غزه را منتشر کرد.

به گزارش شریان نیوز،آبراهام منگستو نظامی صهیونیستی بود که در سال 2014 با ورود به نوار غزه به دست حماس دستگیر شد. تلویزیون رژیم صهیونیستی برای اولین بار ویدئویی از لحظه ورود این نظامی به نوار غزه را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی مذکور این نظامی سرگردان در حال قدم زدن در ساحل  «عسقلان»  به سمت حصار مرزی با نوار غزه است و کوله‌ای به پشت دارد. محافل نظامی صهیونیستی گفته‌اند او احتمالا به دنبال راهی برای رهایی بوده‌است که با ورود به نوار غزه و عبور از حصار به دست حماس دستگیر شده است.  

نمایش این ویدئو در تلویزیون رژیم اشغالگر قدس ابهامات و سوالات زیادی را ایجاد کرد مثلا اینکه چرا این رژیم، نیروی خود را نسبت به موقعیتش آگاه نکرده و تا عبور و دستگیری او از مرز صبر کرده است. 

ویدئوی عبور این نظامی از مرز غزه در ادامه ارائه شده است. 

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در نبردهای نوار غزه طی 48 ساعت گذشته 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این در حالی است که  ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز یکشنبه نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز یکشنبه وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • الاخبار فاش کرد؛ جزئیات پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی به حماس
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • الاخبار متن پیشنهاد رژیم صهیونیستی به جنبش حماس را منتشر کرد
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • «اسکله شناور غزه» ظاهر انسانی و باطن نظامی
  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه