Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امکان تخصيص اعتبار و شارژ مجدد کارت اعتباري رفاه اجتماعي ايرانيان (کاراکارت) فراهم شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در پاسخ به درخواست بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي که حقوق خود را از بانک رفاه دريافت مي کنند تخصيص مجدد اعتبار کاراکارت هاي صادر شده صرفا براي مشترياني که مانده بدهي آن ها صفر و يا کمتر از 5 ميليون ريال است ، امکان پذير شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ميزان اعتبار کارت هاي فوق حداقل 5 ميليون ريال و حداکثر 100 ميليون ريال براي مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي (اين سقف براي پرسنل ساير سازمان ها بر اساس توافق صورت گرفته تعيين مي‌شود) بر اساس اعتبارسنجي و حداکثر به ميزان سه برابر حقوق و مزاياي مستمر دريافتي متقاضي است.
دوره بازپرداخت اعتبار و نرخ کارمزد آن بر اساس تفاهم نامه هاي صادره با فروشگاه هاي مرتبط با طرح مذکور بوده که در حال حاضر حداقل 12 ماهه با نرخ کارمزد 12 درصد است. مشمولان طرح مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي و پرسنل ساير سازمان ها و ارگان هايي هستند که نسبت به انعقاد تفاهم نامه با بانک رفاه اقدام کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت