Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:43:12 GMT

ست کردن لباس با انواع کفش

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۷۲۶۴

ست کردن لباس با انواع کفش

خبرگزاري آريا -

کفش مشکي با هر رنگ لباسي ست مي شود
• ست کردن لباس با کفش‌ پاشنه بلند استيلتو
اين مدل کفش ‌هاي زنانه نوک تيز با پاشنه ‌هاي استيلتو براي بسياري از مناسبت ‌ها مناسب هستند. رنگ ‌هاي متنوع اين کفش ‌ها را مي ‌توانيد هم با تيپ رسمي ست کنيد و هم با لباس شب و پيراهن مجلسي.
* رنگ ‌هاي بژ و مشکي اين مدل‌ کفش ‌ها براي شما کاربردي ‌تر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راحت ‌ترين روش‌ ست کردن لباس زنانه و کفش، انتخاب کفش و لباس همرنگ است. در اين حالت بهتر است رنگ کفش و لباس کمي متفاوت باشد، تا شيک و کمي خلاقانه ‌تر از يکدستي کامل به نظر برسد.
* فقط توجه کنيد وقتي کفش و لباستان همرنگ است، از اکسسوري ‌هاي همان رنگ استفاده نکنيد و از رنگ ‌هاي متضاد کمک بگيريد. هر خانمي يک کفش مشکي در کمد خود دارد، تا در صورت ترديد در انتخاب کفش براي ست کردن با لباس خود، از آن استفاده کند.
* کفش مشکي با هر رنگ لباسي ست مي شود و به همين دليل محبوب ترين کفش در بين خانم ‌ها است. شما هم حتما يک کفش مشکي تهيه کنيد تا در هر زماني از انتخاب کفش خيالتان راحت باشد.
• ست کردن لباس با کفش پاشنه کوتاه زنانه
اگر راه رفتن با کفش ‌هاي پاشنه بلند زنانه براي شما سخت است، مي ‌توانيد از کفش ‌هاي زنانه با پاشنه کوتاهتر استفاده کنيد. اين مدل کفش ‌ها هم براي محيط کار و هم براي هماهنگ شدن با لباس مجلسي مناسب هستند. لباس ‌هاي کلاسيک و هميشگي شما مانند کت و دامن و کت و شلوار براي هماهنگ شدن با اين مدل کفش زنانه عالي هستند.
* استفاده از رنگ ‌هاي طبيعي و خنثي در تناژ مختلف مثل رنگ ‌هاي بژ، کرم، قهوه‌اي، سفيد و هر رنگ طبيعي ديگر به شما کمک مي ‌کند تا بدون استرس آنها را کنار هم بگذاريد و ست شيکي بسازيد. مثلا يک لباس مجلسي بژ يا قهوه‌اي به راحتي با يک کفش و کيف کرم يا نسکافه‌اي ست مي ‌شود، با اين کار، علاوه بر جلوگيري از همرنگ شدن کامل و يکدست و بي ‌روح شدن ستتان، هماهنگي خوبي در استايلتان به وجود مي ‌آيد.
• ست کردن لباس با صندل زنانه
انواع صندل به خاطر خنک و راحت بودن آن، در فصل تابستان بسيار طرفدار دارد و خانم ‌ها به جاي استفاده از کفش، سعي در ست کردن يک مدل صندل با لباس ‌مجلسي خود دارند. صندل ‌ها معمولا با انواع پيراهن و دامن کوتاه بسيار شيک و زيبا مي ‌شود.
* اگر قد کوتاهي داريد سعي کنيد از انواع ظريف ‌تر صندل ‌هاي بندي استفاده کنيد. بندهاي پهن برخي از اين صندل ‌ها که به دور مچ پا پيچيده مي ‌شود مي ‌تواند قد شما را کوتاهتر‌ از چيزي که هست نشان دهد. هر ساله رنگ ‌هاي زيادي در دنياي مد مورد توجه قرار مي ‌گيرد، که مي ‌توان با توجه به آن رنگ کفش و لباس مجلسي خود را انتخاب کنيد.
* اين روش نحوه ست کردن لباس مجلسي و کفش براي افراد هيجاني و پرجنب و جوش مناسب است ولي بايد دقت داشته باشيد که انتخاب رنگ ‌هاي بژ و نزديک به رنگ پوست مي ‌تواند در کشيده ‌تر نشان دادن پاهاي شما موثر باشد.

اگر قد کوتاهي داريد سعي کنيد از انواع ظريف ‌تر صندل ‌هاي بندي استفاده کنيد
• ست کردن لباس‌ مجلسي و کفش طرحدار
ست کردن کفش و لباس مجلسي طرحدار معمولا کار ساده‌اي نيست، اما اگر به لباس ‌هاي طرح دار علاقه‌مند هستيد، از لباس ‌هايي با طرح ريز(خال خالي، راه راه و يا پلنگي و…) استفاده کنيد و کفشي که دقيقا همان طرح را دارد و يا کفشي به رنگ لباس اما بدون طرح کمک بگيريد. پيشنهاد مي ‌کنيم که براي کفش ‌هاي طرحدار از لباس ‌هاي ساده و بدون طرح استفاده کنيد تا مدل کفش به خوبي خودنمايي کند.
• ست کردن لباس زنانه با بوت زمستاني
از انواع بوت مي ‌توان علاوه بر استايل زمستاني در استايل بهاري و پاييزي نيز کمک گرفت. بوت ‌ها با جنس، طرح و بلندي متفاوت در بازار وجود دارد که با توجه به سليقه خود مي ‌توانيد يکي از آنها را خريداري کنيد. اين نوع کفش را مي ‌توانيد با انواع پيراهن ‌هاي کوتاه، کت‌ چرمي، ژاکت و شلوار جين بپوشيد.
• ست کردن لباس زنانه با اسنيکر
انواع کتاني بيشتر در ديد مردم، براي پياده ‌روي و ورزش کردن کاربرد دارد، اما در سال ‌هاي اخير استفاده از اين کفش به همراه لباس‌ مجلسي طرفداران زيادي پيدا کرده است. شما مي ‌توانيد اسنيکر مورد علاقه خود را با شلوار جين و کت و شلوار زنانه و دامن ‌هاي پليسه ‌دار ست کنيد.
• ست کردن لباس زنانه با کفش باله
کفش ‌هاي باله و تخت چندين سال است که نماد کفش راحتي و انتخاب آسان براي خانم هاى شيك پوش اين مدل منحصر به فرد هنوز هم با تنوع بالا و از جنس ‌هاي پارچه‌اي و چرم و انواع مختلف ديگر توليد مي ‌شود و هرگز کهنه نمي شود. در اين چند سال اخير شاهد مد شدن مدل ‌هاي پارچه‌اي و متاليک اين مدل کفش زنانه بوده ايم. اين مدل کفش با شلوار جين، دامن ‌هاي کوتاه و پيراهن ‌هاي مجلسي و همچنين براي استايل روزمره مناسب هستند.
گردآوري : بخش مد بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!

به گزارش همشهری آنلاین،‌دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد. او در این دادگاه با لباس های نامرتب و البته سر و ریش تراشیده و با ظاهر متفاوت تر از دادگاه اولش حضور پیدا کرد.

امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو کد خبر 846693 منبع: میزان برچسب‌ها كنسرت موسيقى دادگاه خبر مهم دادگاه انقلاب

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از خالکوبی تا لباس آستین حلقه‌ای؛ حواشی کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان