Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:26:45 GMT

فیلمبرداری «ساخت ایران ۲» به پردیس شهرک رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۴۰۲۱

فیلمبرداری «ساخت ایران ۲» به پردیس شهرک رسید

بخش هایی از سریال «ساخت ایران ۲» به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی بروز نیک نژاد در پردیس سینمایی «شهرک» تصویربرداری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی شهرک، عوامل تولید سریال «ساخت ایران۲» به کارگردانی بروز نیک نژاد برای تصویربرداری صحنه هایی از این سریال که در سالن سینما روایت می شود همراه با سارا بهرامی، مهران احمدی و جمعی از هنروران به پردیس سینمایی «شهرک» آمدند و سکانس هایی از قسمت ۶ این سریال را تصویربرداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران احمدی و سارا بهرامی در یکی از سالن های پردیس سینمایی «شهرک» صحنه مربوط به تماشای یک فیلم کمدی را در سالن سینما بازی کردند.

همچنین در این سکانس علاوه بر مهران احمدی و سارا بهرامی که ایفای نقش کردند، امین حیایی و سحر دولتشاهی نیز حضور داشتند و برای بازی در سکانس های دیگر از مجموعه سریال «ساخت ایران ۲» گریم شدند.

گروه تولید  سریال «ساخت ایران ۲» پیش از ورود به پردیس سینمایی «شهرک»، سکانس های مربوط به سالن های دریاچه خلیج فارس را تصویربرداری کردند و تاکنون ۲۰ درصد از این سریال ۲۲ قسمتی تصویربرداری شده است.

قسمت نخست از سریال «ساخت ایران» توسط محمدحسین لطیفی کارگردانی و به نمایش درآمد و دومین قسمت از این مجموعه در حال تصویربرداری است و بهار سال آینده وارد بازار نمایش خانگی خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد