Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تأکید کرد: اهداف انقلاب زنده و پویا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی ظهر چهارشنبه در نشست ائمه جمعه لرستان در سخنانی بابیان اینکه وضعیت انقلاب اسلامی ایران امروز بسیار مطلوب است و این نقشه راه را نباید فراموش کنیم اظهار داشت: شرایط انقلاب بعد از گذشت ۴۰ سال بسیار خوب بوده و شرایط دررسیدن به اهداف خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه اهداف اولیه انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده تحقق پیداکرده است عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران آمریکا را از منطقه بیرون کرده است و این امر یک معجزه و شاهکار است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه سخنان خود بابیان اینکه امروز نیز شاهد سقوط بلوک غرب هستیم و اسرائیل نیز در بدترین وضعیت قرار دارد گفت: امروز اسرائیل اعلام می‌کند که جلوی ایران را بگیرید که ما را حذف و از بین نبرد.

سردار کشکولی با تأکید بر اینکه همچنین عربستان نیز در وضعیت بسیار بدی قرار دارد گفت: امروز مردم، دولت‌های منطقه و نظام جهانی بین‌الملل به عربستان به‌عنوان حاکمان سفاک نگاه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز بعد از گذشت ۴۰ سال مردم هنوز درصحنه انقلاب هستند افزود: در  سال جاری مردم در چهار رخداد مهم انتخابات، نظرسنجی رأی به مؤلفه‌های انقلاب، راهپیمایی ۱۳ دی و ۲۲ بهمن حضوری چشمگیر داشتند و امسال چهار رفراندوم در کشور داشتیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر اینکه اهداف انقلاب زنده و پویا است تصریح کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی و ... مردم همواره به اهداف و آرمان‌های انقلاب پای بند هستند.

سردار کشکولی تأکید کرد: مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی‌های متعدد خود اعلام کردند که از مشکلات اقتصادی و همچنین چالش‌ها فرهنگی به‌زودی عبور خواهیم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد