Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: مخزن ذخیره 8 هزار متر مکعبی آب و تأسیسات ایستگاه پمپاژ و سیستم گندزدایی آب شهری رامشیر وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صادق حقیقی پور اظهار داشت : مخزن ذخیره 8 هزار متر مکعبی آب و تأسیسات ایستگاه پمپاژ و سیستم گندزدایی آب شهری رامشیر وارد مدار بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این پروژه یک ایستگاه پمپاژ  با ظرفیت 14 هزار متر مکعب در شبانه روز، سیستم گندزدایی 250 لیتر بر ثانیه و توان پمپ های سانتریفیوژ معادل 75 کیلووات با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال احداث و بهره برداری شد.

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به اهداف این پروژه بیان کرد:  افزایش میزان ذخیره آب شرب به میزان 8 هزار متر مکعب و همچنین پایدار سازی شبکه توزیع آب شرب شهرستان رامشیر را از اهداف این پروژه عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان با اشاره به زمان اجرایی پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه توسط سازمان آب و برق خوزستان از سال 92 آغاز شده بود که در سال 96 به پایان رسید، تا امسال ما بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم این شهر ارائه کنیم .

مدیر عامل آبفا خوزستان به مجهز بودن سیستم های کنترل و هدایت این پروژه اشاره کرد و گفت : این تأسیسات مجهز به مدرن ترین امکانات و سیستم های کنترل و هدایت و بهره برداری است و با راه اندازی آن شاهد افزایش 100 درصدی ظرفیت ذخیره ، آبگیری و پایداری هر چه بیشتر آب این شهر خصوصاً در تابستان خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد