Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: استاندارانی که از نیروهای ایثارگر در معاونت ها و مدیدیت ها استفاده کنند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا باوند عباسی روز چهارشنبه در نشست با نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر استان ایلام اظهار داشت: قوانین مربوط به ایثارگران مجلس تصویب و شورای نگهبان تایید کرده است اجرای آن توسط تمامی دستگاه باید رعایت و اجرایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور ایثارگران وزیر کشور تاکید کرد: جامعه ایثارگر ثابت کرده توانایی تصدی مشاغل مدیریتی را به بهترین شکل ممکن دارند و از استاندارانی که بیشترین تعداد معاونان، مدیران کل و روسای دستگاه ها را از بین ایثارگران انتخاب کنند تجلیل شود.

یاوند عباسی اظهار کرد: تعداد زیادی از جامعه ایثارگران کشور هنوز برای اشتغال مشکل دارند که این وضعیت در استان هایی مانند ایلام بیشتر است.

وی تاکید کرد: بخشی از مشکلات ایثارگران مربوط به اشکالات عملکردی مدیران است که خدمات ارائه شده به ایثارگران را در بوق و کرنا کرده در حالیکه در عمل چیزی نصیب این قشر نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها