Web Analytics Made Easy - Statcounter


شهردار تهران طی ابلاغیه به برگزار کنندگان مراسم روز گذشته برج میلاد تذکر داده است که در برگزاری مراسم ها شئونات اسلامی را رعایت کنند اما این ابلاغیه با عمل روز گذشته وی همخوانی ندارد .

به گزارش امتداد نیوز، انتشار فیلمی کوتاه از مراسم روز گذشته تجلیل از بانوان شهرداری تهران در برج میلاد که در آن تعدادی دختر بچه به اجرای حرکات موزون در حضور شهردار پرداخته بودند، اعتراض هایی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم شهردار تهران در انتهای مراسم، اجراکنندگان را تشویق می کند.

اما یک روز بعد در پیامی به برگزارکنندگان این مراسم انتقاد کرده و تاکید می کند در مراسم ها شئونات اسلامی رعایت شود.

محمدعلی نجفی در این پیام با انتقاد از برگزارکنندگان مراسم جشن بانوان شاغل در شهرداری تهران که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد، بر ضرورت حفظ شئونات اسلامی در تمامی رویدادهای فرهنگی تاکید کرد.

محمدعلی نجفی طی ابلاغیه‌ای خطاب به معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برنامه هنری اجرا شده در مراسم روز بزرگداشت مقام زن در برج میلاد تاکید می کند: توجه به ارزش ها و رعایت شئونات در اجرای برنامه ها ضروری است و می گوید ما معتقد نیستیم که اسلام دین عزاست، اسلام دین شادی، نشاط و زندگی است اما باید شئونات و چارچوب‌ها در شادی هم رعایت شود و این خود یک هنر است و همه همکارانم موظف هستند در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نسبت به این مهم دقت لازم را داشته باشند.

این ابلاغیه یک روز پس از تشویق شهردار تهران از اجرای چنین برنامه ای صادر شده است و به نظر می آید اگر نجفی نگران رعایت نشدن شئونات اسلامی بود باید همان زمان تذکرهای لازم را می داد و دست کم مراسم را ترک می کرد.

این که ناگهان شهردار یک روز بعد و پس از انتشار فیلم و انتقادها چرخش رویکری نشان دهد و عقب نشینی کرده و  برگزارکنندگان را توبیخ کند و تشویق های روز گذشته را نادیده بگیرد نه معترضان را راضی می کند و نه تماشاگران این فیلم را.

true برچسب ها : سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد