Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان واحد بهداشت شبکه بهداشت آباده طشک از کشف 55 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در روز اول بازدیدهای طرح نوروزی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ مصطفی بابری کارشناسان واحد بهداشت شبکه بهداشت آباده طشک در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز  از کشف 55 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در روز اول بازدیدهای طرح نوروزی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابری در ادامه عنوان کرد: طرح سلامت نوروزی به منظور تشدید نظارت های بهداشتی هدفمند بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آباده طشک آغاز شد.

 کارشناسان واحد بهداشت محیط  خاطر نشان شد: در اولین روز بازدیدهای طرح نوروزی از 8 مرکز تولید و توزیع مواد غذایی، بازدید به عمل آمد.

مصطفی بابری اظهار داشت: کارشناسان در جریان این بازدید موفق به کشف 55 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته شدند.

وی ادامه داد: این مواد که شامل انواع آب میوه های پاکتی، انواع نوشیدنی، پفک، کیک و سس بود، جمع آوری و معدوم سازی شد.

مصطفی بابری کارشناس واحد بهداشت محیط اظهار کرد: شهروندان می توانند تمام گزارش های مربوط به تخلف بهداشتی، عدم رعایت بهداشت فردی، نگهداری غیر بهداشتی مواد غذایی و مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته را از طریق سامانه تلفنی 110 برای بررسی و پیگیری اعلام کنند.

این کارشناس بهداشت در پایان خاطر نشان کرد: مردم در هنگام تهیه محصولات غذایی از فروشگاه ها به تاریخ تولید و انقضا و مشخصات درج شده بر روی محصولات بسته بندی شده توجه کنند تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، اگر به آسم یا سایر بیماری‌های تنفسی مبتلا هستید و یا آلودگی هوا نفس شما را تنگ کرده است با مصرف مواد غذایی زیر می‌توانید راحت‌تر نفس بکشید.

افراد می توانند با مصرف سیر، غلات کامل، لوبیا و سیب با وجود داشتن بیماری اسم راحت تر تنفس کنند.

بیماران مبتلا به آسم یا سایر بیماری های تنفسی با مصرف روغن زیتون، قهوه، ماهی سالمون، چای سبز، دانه ها و سبزیجات چلیپایی راحت تر نفس بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه