Web Analytics Made Easy - Statcounter


وزیر ارشاد به همراه دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها از کتابخانه عمومی ارغوان در تهران بازدید کرد.

به گزارش امتداد نیوز، برنامه کتابخانه‌گردی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کل کشور از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران آغاز شده و وی در حال حاضر مشغول بازدید از کتابخانه ارغوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازدید از کتابخانه ارغوان، مختارپور در کنار علی نیکنام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کند.

مختارپور از ابتدای صبح امروز از کتابخانه های اشرفی اصفهانی و فاطمه الزهرا در غرب تهران بازدید به عمل آورده و در حال حاضر مشغول بازدید از کتابخانه ارغوان در بوستان ارغوان است.

پس از این کتابخانه ها بازدید از دو کتابخانه عمومی دهخدا و پیروزی نیز در دستور کار قرار دارد و تا پایان امروز چند کتابخانه دیگر نیز به فهرست بازدید مختارپور اضافه خواهد شد.

بازدید از کتابخانه ارغوان با حضور وزیر ارشاد در بخش های مختلف از جمله بازدید از بخش کودک و مخزن کتابخانه در حال انجام است.

در این بازدید نیکنام حسین‌پور سرپرست موسسه خانه کتاب، محمود آموزگار دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تعهران، نادر قدیانی و جمعی از مسئولان فرهنگی مرتبط با حوزه کتاب حضور دارند.

کتابخانه عمومی ارغوان در سال ۸۵ تاسیس شده است.

true برچسب ها : علیرضا مختارپور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه کتابخانه های عمومی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم