Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@05:10:56 GMT

چرا برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی پخش نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۵۰۴۳

چرا برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی پخش نشد؟

رویداد۲۴-برنامه «دورهمی» که قرار بود شامگاه 17 اسفند ماه به مناسبت روز زن، با حضور کتایون ریاحی راهی آنتن شبکه نسیم شود، به دلایلی پخش نشد و واکنش این بازیگر را به دنبال داشت.

در حالی که قرار بود شب گذشته (17 اسففند ماه) برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری به مناسبت روز زن، میزبان کتایون ریاحی باشد، به دلایلی که هنوز به صورت رسمی از سوی شبکه «نسیم» اعلام نشده است، پخش نشد و به جای آن یکی از قسمت‌های گذشته این برنامه بازپخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال پخش نشدن این برنامه از شبکه نسیم، کتایون ریاحی علت این موضوع را ایراد برخی از مسئولان پخش شبکه نسیم از پوشش خود در این برنامه عنوان کرد و با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش نوشت:«اینجانب کتایون ریاحی از طریق این پیام مکتوب رسما به شما اعلام می‌دارم به هیچ عنوان به پخش قسمت مربوط به خود در برنامه دورهمی در ساعاتِ بازپخش و تکرارِ این برنامه از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رضایت نداشته و در صورت پخش، شکایت خود را از طریق مراجع ذی‌صلاح و قانون پیگیری خواهم کرد.
مگر این که در ساعت عُرف و معمولِ برنامه، همچون روالِ همیشگی، پخش و در ساعاتِ مقرر تکرار، بازپخش شود. لذا با توجه به عدم پاسخگویی آقایان مسئول در این برنامه از جمله تهیه‌کننده، کارگردان، مجری و مدیر شبکه و با توجه به شرایط دشوار شخص بنده در زمان حضور و ضبط برنامه و با در نظر گرفتن مناسبتِ مبارک این روز و نیتِ خیر اینجانب نسبت به هموطنانم، هرگونه اعمالِ نظر و انجامِ امری غیر از این خواسته به حق، به منزله حقنه اجحاف به میهمان برنامه تلقی خواهد شد و من سکوت نخواهم کرد.
امید است بیش از این‌ها شاهد رفتار حرفه‌ای در برنامه‌ای با این میزان مخاطب باشیم. رسانه ملی جای آزمون و خطای مدیریت نیست... صدای یک ملت است. نبرید از بُن، نفس‌ها را...»

او همچنین با انتشار تصاویری از حضور خود در برنامه «دورهمی» نوشت که مسئولان پخش و ناظران سازمان باید به یک ملت پاسخگو باشند که کجای این پوشش دارای مشکل است؟
در ادامه این حواشی، کانال رسمی برنامه «دورهمی» صبح امروز اعلام کرد که این قسمت از برنامه با حضور کتایون ریاحی جمعه شب (18 اسفند) از شبکه نسیم پخش میشود اما دقایقی بعد اعلام کرد که «با عرض پوزش به علت تغییر در کنداکتور برنامه دورهمی، ویژه برنامه روز زن با حضور سرکار خانم کتایون ریاحی و خواننده محبوب کشورمان حامد همایون به روز های آینده موکول خواهد شد.»

از صبح امروز حذف و انتشار پیام‌های کانال رسمی برنامه دورهمی ادامه داشت. این کانال در مقطعی با حذف پیام پخش این قسمت از برنامه در روزهای آینده، با انتشار پیام اعتراض کتایون ریاحی از احتمال پخش این برنامه در شب جمعه خبر داد اما به نظر می‌رسد که هنوز تصمیم قطعی در ابن‌باره گرفته نشده است و همچنان حواشی ادامه دارد.

این در حالی است که روابط عمومی شبکه نسیم اعلام کرده است این قسمت از برنامه «دورهمی» ۲۶‌ اسفند ماه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر

ایسنا/بوشهر ۱۹ شبکه رسانه  بین‌المللی در گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در بوشهر حضور خواهند داشت.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر افزود: رسانه‌های مهم  کشورهای ترکیه، افغانستان، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، امارات متحده عربی، قطر،انگلیس و آمریکا در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس در روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در بوشهر حضور خواهند داشت.
وی همچنین از حضور مدیران فرهنگی، نویسندگان و شاعران مطرح ایرانی و مدیران شبکه‌ها و خبرگزاری  داخلی و نیز چهره‌های رسانه‌ای و فرهنگی کشور از جمله العالم، پرس‌تی وی، خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، دانشجو در این برنامه‌ها خبرداد.
وی اضافه کرد: روز یکشنبه بازدید از مکان‌های رویدادهای تاریخ مقاومت از کنسولگری سابق انگلیس در بوشهر آغاز و سپس عمارت امیریه، مجلسی ومسجدآل عصفور، قبرژنرال انگلیسی، گورستان انگلیسی‌ها در بوشهر، ساحل ریشهر(محل نبرداحمد خان تنگستانی با انگلیسی‌ها) و همچنین موزه ملی خلیج‌فارس (دوره عیلامیان پیش از اسلام در بوشهر) خاتمه پیدا می‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر، برنامه روز دوشنبه را شامل حضور در عرشه شناور نظامی با حضور معاون رئیس جمهور، دو تن از وزیران و دو نفر از وزارت امورخارجه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: برنامه‌های دیگر  شامل شرح دفاع مقدس در خلیج‌فارس، نقش مقاومت شهید نادرمهدوی، تاریخ مقاومت و موزه تاریخ اسلام  در این دو روزه توسط چهره‌های مطرح کشور اجرا می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • «هفت» نیامده رفت!
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش