Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:05:02 GMT

مدیریت جهادی با توسل به فرهنگ ایثار محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۶۰۵۵

مدیریت جهادی با توسل به فرهنگ ایثار محقق می‌شود

زنجان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: مدیریت جهادی با توسل به فرهنگ ایثار محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاظمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: با توسل به این فرهنگ است که می‌توان مدیریت جهادی داشت و در راستای حل مشکلات کشور گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت  زیادی برخوردار است، تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در این راستا صورت گرفته است، زنجان جزو مراکز پیشرو در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌شمار می‌رود و این حاکی از آن است که زنجان در این زمینه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و توانسته است در این زمینه در سطح کشور پیشرو باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته برنامه‌های مختلفی برای معرفی روز شهدا انجام شده است، ادامه داد: معتقدیم مناسبت‌هایی که در طول سال وجود دارد، بهترین فرصت برای معرفی و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است و یکی از این روزها که باید از آن بهره کافی را برای ارتقای جایگاه فرهنگ و ایثار در استان صورت گیرد، ۲۲ اسفند روز شهدا است.

کاظمی با بیان اینکه تاکنون 6 هزار دیدار در قالب طرح سپاس طی سال‌جاری با حضور مسئولان استان برگزار شده است، افزود: همچنین از ۲۲ بهمن‌ماه تا ۲۲ اسفندماه برنامه‌های مختلفی از جمله تشکیل ستاد روز شهدا در استان، برگزاری یادمان‌های مختلف، اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران و نیز اجرای طرح سپاس به اجرا گذاشته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مسئولان باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند، خاطرنشان کرد: این تلاش به این خاطر است که با توسعه این فرهنگ شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد