Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران می‌گوید تعدادی از متهمان حادثه خیابان پاسداران به قرارهای بازداشت خود اعتراض کردند که برای رسیدگی به دادگاه انقلاب آمده و بررسی می‌شود. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱ اجتماعی قضایی نظرات

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده متهمان حادثه خیابان پاسداران به دادگاه انقلاب ارجاع شده است یا خیر اظهارکرد: فعلاً فقط یک تعدادی به قرارهای بازداشت موقت خود اعتراض کردند که برای رسیدگی به دادگاه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در ارتباط با اغتشاشات دی ماه امسال نیز، پرونده‌ای به دادگاه انقلاب ارجاع شده است یا خیر افزود: تعدادی از پرونده‌های متهمان اغتشاشات دی ماه نیز به دادگاه آمده و تعیین شعبه هم شده است. 

غضنفرآبادی درباره زمان برگزاری دادگاه این افراد گفت: هنوز زمان محاکمه مشخص نشده است زیرا ابتدا باید شرایط قانون آیین دادرسی کیفری رعایت و سپس زمان محاکمه تعیین شود.

به گزارش تسنیم، آخرین بار عباس جعفری  دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور بیش از 150 فقره کیفرخواست برای متهمان آشوب‌های دی ماه امسال خبر داده بود.

پرونده عامل شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران، با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد، به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی ارسال شده اما هنوز تاریخ محاکمه مشخص نشده است.

پس از جلسه مقدماتی که طی هفته پیش رو برگزار می‌شود، تاریخ محاکمه مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام/

R1332/P1361/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دادگاه‌ انقلاب

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه