Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@00:18:04 GMT

بسته بندی گیاهان دارویی ابتکار بانوی کارآفرین

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۳۱۰۴

بسته بندی گیاهان دارویی ابتکار بانوی کارآفرین

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در سال‌های اخیر به واسطه مشکلات اقتصادی در کشور، مقام معظم رهبری در پیام‌ها و شعار‌های انتخابی هوشمندانه در آغاز سال، بیش از هر چیزی از کلمه اقتصاد مقاومتی استفاده و همواره بر اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری برای رهایی کشور از مشکلات اقتصادی تاکید کرده اند.

مردمی کردن اقتصاد در شرایطی که اقتصاد کشور با مشکلاتی رو به رو است می‌تواند بهترین راه حل ممکن برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مهم، خود یکی از موارد اقتصاد مقاومتی را شامل می‌شود و مردم با ورود مناسب خود به این عرصه ثابت کرده‌اند که همیشه همچون حضور گرم در صحنه های انقلاب این بار نیز می‌توانند در تقویت اقتصاد کشور نقش آفرینی کنند.

مهری ملک خسروی، کارآفرین خاشی که با حداقل سرمایه توانسته برای خود و خانواده‌اش اشتغال ایجاد کند و با هدف اشتغال‌زایی و امرار معاش، به شعار اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشانده است.


این بانوی کارآفرین نمونه و فعال و موفق شهرستان خاش چند سالی است که در بسته بندی و فروش محصولات گیاهی، کشاورزی، صنایع دستی، خیاطی، سوزن دوزی، بته دوزی، قالی بافی، حصیر بافی، لحاف دوزی و بالشت دوزی سنتی فعالیت دارد و دوره های آموزشی را به طور کامل گذرانده است.

وی افزود: مدت 18 سال است که در عرصه اقتصاد مقاومتی مشغول به فعالیت هستم و با برخی دستگاهها از جمله سپاه پاسداران همکاری دارم.

وی ادامه داد: محصولاتی که تهیه می کنم با پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه پاسداران در شهرستان به فروش می رسانم.

وی با تاکید بر اینکه بازار فروش و عرضه محصولات در شهرستانها از استقبال خوبی برخوردار است تصریح کرد: من با هزینه ناچیزی این کار را ایجاد کردم اما با عنایت خداوند متعال توانستم در این مشاغل به موفقیت برسم و برای 120 نفر اشتغالزایی در عرصه های مختلف داشته باشم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص روی آوردن به تولیدات بومی و اهمیت دادن به مسئله اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی خانواده ها، باید زمینه آموزش هرچه بیشتر بانوان ایجاد شود تا بتوانند با استفاده از هنر دستان خوب علاوه بر ایجاد درآمد برای خانواده ها به صادرات و اقتصاد کشور نیز کمک کنند.


وی در خصوص مشکلات عرصه کارآفرینی گفت: از مسئولان تقاضا دارم تا با واگذاری تسهیلات بیشتر و امکانات اولیه کار مشکلات این عرصه را مرتفع کنند تا ما کار آفرینان نیز بتوانیم رونق بیشترو انگیزه بیشتری برای کارمان داشته باشیم.

وی در پایان به با اشاره به اینکه ایجاد شغل و حمایت از جوانان همواره یکی از دغدغه‌های جامعه ما بوده گفت: جوانان جویای کار تنها به دنبال مشاغل دولتی نباشند و از طریق مشاغل اقتصاد مقاومتی به کار آفرینی برای خود و چند نفر دیگر نیز بپردازند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور 10 استان برگزار شد.

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074929 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی