Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@11:08:00 GMT

جدیدترین تلاوت «قاسم مقدمی» و «جعفر فردی» + عکس و صوت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۷۷۷۱

جدیدترین تلاوت «قاسم مقدمی» و «جعفر فردی» + عکس و صوت

به گزارش ایکنا؛ جلسه قرآن مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز جمعه، 18 اسفند ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان کیا، نبش بن‌بست مینو با حضور قاسم مقدمی و جعفر فردی از قاریان بین‌المللی کشورمان و جمعی از قرآن‌آموزان از سنین مختلف برگزار شد.

در جلسه شب گذشته، قاسم مقدمی به تلاوت آیاتی از سوره‌های قصص و نازعات و جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از سوره‌های مطففین، قارعه و کوثر پرداختند که در ادامه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم مقدمی

دانلود دریافت جعفر فردی دانلود دریافت

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین سال جزء خوانی قران کریم در جوار امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر(ع)

مسوول کمیته اجرایی آیین جزء خوانی قران کریم با بیان اینکه روزانه ۴ قاری در این مراسم جزء خوانی می‌کنند گفت: این آیین در ماه مبارک رمضان با حضور ۲۵ نفر از قاریان بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.


علی داوری با اشاره به اینکه ترجمه و تفسیر قران کریم از برنامه‌های روزانه این مراسم است افزود: بیش از ۲۰۰ نفر برای برگزاری این آیین در بخش‌های مختلف هماهنگی و پشتیبانی، انتظامات، صوت، تصویر و پخش زنده فعالیت و خدمت رسانی می‌کنند.


مدیر اجرای آستان مقدس امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر علیه السلام گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز به مدت ۱۰ دقیقه قبل از برگزاری آیین جزء خوانی از حضور استادان حوزه و دانشگاه استان اصفهان برای ترجمه و تفسیر آیاتی از جزء همان روز استفاده می‌شود.


حجت الاسلام علی نریمانی افزود: این آیین روزانه با حضور نزدیک به هزار نفر برگزار و از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.


وی گفت: این آیین هر روز از ساعت ۱۴.۴۵ از شبکه اصفهان بصورت زنده و بعد از نماز صبح از شبکه امید بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سال تحویل در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد
  • (ویدئو + عکس) هیبرید انسان و حیوان؛ جدیدترین معجون هوش مصنوعی!
  • جدیدترین خبر درباره جلسه تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ حقوق ۱۵ میلیون تومانی قطعی است؟
  • ندای ملکوتی قرآن با صوت دل انگیز استاد شاکرنژاد در خوی 
  • یازدهمین سال جزء خوانی قران کریم در جوار امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر(ع)
  • مادر شهید در نی ریز آسمانی شد
  • تلاوت سوره کوثر توسط رهبر انقلاب (فیلم)
  • درگذشت مادر شهید در نی ریز
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز (۲۷ اسفند)
  • بازگشایی فاز پنجم عمار یاسر قم با نام «جعفر طیار (ع)» در ایام نوروز+ فیلم