Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: بیشتر دانش‌آموزان با جرائم نگهداری و استفاده از مواد محترقه آشنا نیستند و نیاز است آموزش‌های لازم به ویژه در مدارس آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس انجام شود. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت:نیاز است قضات و دادستان و همکاران دستگاه قضایی, آموزش هایی مبنی بر آگاهی دانش‌آموزان نسبت به جرائم نگهداری و استفاده از مواد محترقه در مدارس به ویژه مدارس آسیب‌پذیر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضایی و در آستانه مراسم چهارشنبه پایان سال، قضات برای اطلاع‌رسانی از جرایم مواد محترقه به دانش آموزان کلاس‌های آموزشی در مدارس برگزار خواهند کرد.

کریمی گفت: در سال آینده با پیگیری مسئولان سعی خواهیم کرد 110 مدرسه غیردولتی شهرستان که اکنون با مشکل مقاوم سازی مواجه هستند را با رعایت چهارچوب قوانین حل و فصل کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در مورد استحکام بنا تصریح کرد: استحکام بنا دغدغه متولیان و دولت و نظام جمهوری اسلامی بوده و پس از حادثه پلاسکو, حساسیت در این حوزه بیشتر شده, پیشنهاد می‌شود برای این موضوع آموزش و پرورش نامه‌ای به فرمانداری و فرمانداری به استانداری برای تصمیم ارجاع انجام دهد.

کریمی درباره برگزاری گرامیداشت روز معلم در سال 97 تاکید کرد: تجلیل و قدردانی از معلمان و جامعه فرهنگیان, حجت و تکلیف ما است و هر آنچه در توان داریم باید برای موضوع در نظر بگیریم, اما با توجه به گستردگی موضوع, پیشنهاد می‌شود فعلا وارد محتوا نشویم و در جلسات محدودتر نحوه تجلیل بررسی شود و تعدادی از پیشکسوتان به صورت نمادین و حضور در منازل آنها انجام شود.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟

ایرج شاه ملکی، با بیان اینکه هدف مدارس از راه دور پوشش تحصیلی «دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل» است گفت: دانش‌آموز زیر ۱۸ سالی می تواند در مدارس از راه دور ثبت نام کند که مجوزی با عنوان «کمیسیون خاص» با توجه به شرایط جسمی، روحی، مالی، بیماری، دوری راه و صعب العبور بودن مسیر، داشته باشد.

وی با بیان اینکه تحصیل در مدارس از راه دور برای دانش آموزان زیر ۱۸ سال واجب التعلیم راحت نیست، محدودیت دارد و منطقه یا آموزش و پرورش باید تاییدکننده شرایط دانش آموز باشد افزود: برای دانش آموز بالای هجده سال تحصیل در مدارس از راه دور هیچ ممنوعیتی ندارد.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحصیل دختران ازدواج کرده نیز ادامه داد: این افراد می توانند در شیفت عصر مدارس دولتی، از راه دور، بزرگسالان تحصیل کنند. همچنین آیین نامه اجرایی هم به آن ها اجازه داده با رعایت ملاحظاتی در مدارس روزانه ادامه تحصیل دهند.

شاه ملکی با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برای سه ترم، ثبت نام و همچنین نیم سال تحصیلی داریم گفت: برای ترم مهر ماه، بهمن و دوره تابستان امکان ثبت نام برای دانش آموزانی که شرایط ثبت نام دارند، وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدرک مدارس از راه دور همچون مدرک مدارس عادی است عنوان کرد: حتی قبولی تحصیل دانش آموزان از راه دور را در رشته پزشکی نیز داشته‌ایم.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که نیروی آزاد «گزینش شده»، ملاک فعالیت معلمان در این مدارس است.

شاه ملکی اظهار کرد: شهریه ثابت هرسال نسبت به سال قبل تغییر می‌کند، مبلغ سال تحصیلی جاری، ۲۴۰ هزار تومان بابت «شهریه ثابت» در سراسر کشور اعلام شده بود اما «شهریه متغیر» واحد درسی به خود استان‌ها واگذار شده که براساس شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تعیین می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی