Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

حرکت ارزشمتد بشار رسن برای کودکان بی سرپرست را ببینید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن ، بازیکن عراقی پرسپولیس در یک موسسه خیریه حضور یافت و پیراهن های پرسپولیس را به کودکان بی سرپرست اهدا کرد و با آن‌ها فوتبال بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن فوتبال را در آکادمی نونهالان فنرباغچه آغاز کرد .وی همچنین در تیم ملی فوتبال عراق بازی کرده‌است. پدر وی اهل بغداد و کاپیتان تیم ملی هندبال عراق بوده و مادرش اهل ترکیه و مدال آور المپیک در رشته ژیمناستیک می‌باشد. وی در تیمهای نوجوانان توس آمورگی و پیماز نیز حضور داشته، وی بازیکن دوپا و تکنیکی ست، در سال ۲۰۱۶ شایعه انتقالش به مزن گلکی اسکاتلند به گوش می‌رسید که هرگز انجام نشد وی برای انجام مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به همراه تیم ملی عراق به ایران آمد در آن سفر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و طی چندین جلسه ای که با سران این باشگاه داشت سر انجام در تاریخ ۱۳۹۶/۴/۱۲ با قراردادی دو سال و با شماره پیراهن ۵ به پرسپولیس پیوست.
بشار رسن اولین بازی خود را مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد؛ و در دقیقه ۶۷ به جای محسن مسلمان وارد زمین شد؛ و وقتی که پرسپولیس از الاهلی دو گل عقب بود او تأثیر زیادی بر هر دو گل پرسپولیس داشت. وی در بازی برگشت در مقابل الاهلی عربستان باز هم در نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه ۹۴ یک پنالتی برای تیمش گرفت.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان باسابقه پرسپولیس که این روزها درگیر درمان مصدومیت خود است و به این ترتیب در دیدارهای سرخپوشان نیز غایب بوده، بعد از تماشای کلیپ احساسی یک هوادار اهل خراسان ضمن اهدای پیراهن شماره ۲ خود به وی هدایای دیگری را نیز تقدیم این کودک کرد.

در کلیپی که از طریق یکی از دوستان به دست امید عالیشاه رسیده بود محمد با اشاره به علاقه خاصی که به پرسپولیس و امید عالیشاه دارد از او به عنوان "قهرمان خود" نام برده بود. این کودک که پدرش را نیز از دست داده به همراه مادر خود در خراسان شمالی و روستایی به لوجلی زندگی می‌کند و شرایط اقتصادی وی باعث شد تا کاپیتان سرخ‌ها برنامه و سورپرایز ویژه‌ای برای او در نظر داشته باشد.

امید عالیشاه ضمن ارسال پیراهن شماره ۲ خود برای این کودک، هدایای دیگری از جمله تلویزیون و یک سری اقلام دیگر نیز به آدرسی که از او به دست آورده بود ارسال کرد تا این چنین به دنبال خوشحالی وی باشد.

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل سپاهان با پشت سر گذاشتن مصدومیت، شرایط همراهی سرخپوشان را در این جدال به دست بیاورد و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!