Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه در سال‌های گذشته شاهد خداحافظی ستاره‌های والیبال نظیر شهرام محمودی، فرهاد ظریف و مهدی مهدوی از تیم ملی والیبال بودیم، این بار بازیکن دیگری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام از تیم ملی خداحافظی کرد.

عادل غلامی در شرایطی با تشکر از ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، عنوان کرد که تصمیم به استراحت دارد و به دلیل اینکه تصمیم دارد در کنار خانواده اش زمان بیشتری را سپری کند، در تیم ملی حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که عادل غلامی، سال گذشته و در چارچوب اردوی تمرینی تیم ملی با سید محمد موسوی درگیر شد و این درگیری موجب شد از سوی سرمربی تیم ملی اخراج شود و نتواند تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمان بزرگ قاره‌ها همراهی کند.

با همه این تفاسیر به نظر می‌رسید نام عادل غلامی این بار در لیست تیم ملی والیبال و نفرات جدید انتخابی ایگور کولاکوویچ باشد. سفر عادل غلامی به امارات برای اخذ ویزای کشور امریکا که میزبان یکی از هفته‌های لیگ جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود، این شائبه را پررنگ‌تر کرد که ایگور بی انضباطی عادل غلامی را بخشیده است و تصمیم دارد بار دیگر از این مدافع روی تور در ترکیب تیمش استفاده کند.

عادل غلامی، اما خودش در این زمینه پیش دستی کرد و عنوان کرد که دیگر تصمیم به همراه تیم ملی را ندارد. هرچند صحبت‌های این ستاره والیبال در صفحه مجازی اش بیش از هر چیز نشان از خداحافظی این ستاره دارد، اما سرپرست تیم ملی والیبال مدعی شده است که این بازیکن تنها نیاز به استراحت دارد و تصمیم به خداحافظی‌اش همیشگی نیست. امیر خوش خبر در این باره می‌گوید: «عادل غلامی از تیم ملی خداحافظی نکرده است و تنها از کادر فنی فرصتی برای استراحت خواسته است.» این صحبت‌ها نشان از این دارد که اعضای تیم ملی هنوز خداحافظی عادل غلامی را نپذیرفته‌اند.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد، باب شدن تصمیمات مهم ورزشی در صفحات مجازی است. چرا ورزشکاران حرفه‌ای ایران این روز‌ها بیش از آنکه از مسیر صحیح تصمیمات خود را اعلام کنند، در صفحات مجازی خود و اغلب به صورت سر بسته عنوان می‌کنند. آن هم در صورتی که خبر دادن از اتفاقات مهم اینچنینی می‌تواند به طور رسمی از طریق رسانه‌ها عنوان شود تا در ادامه آن شاهد انواع و اقسام واکنش‌ها و عکس العمل‌های متفاوت نباشیم.

انتهای پیام/

داستان خداحافظی عادل غلامی چه بود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج گفت: سگ‌های بلاصاحب به دغدغه مدیریت شهری اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، جواد چپردار با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و امکانات موجود، مدیریت سگ‌های بلاصاحب کرج را بسیار دشوار کرده است، اظهار کرد: معضل سگ‌های بلاصاحب و سرگردان تنها مختص کرج نیست و امروز به دغدغه مدیریت شهری در اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز نگهداری از این حیوانات در کرج و یک مرکز در فردیس فعال است که ظرفیت آنها قطعا پاسخگوی جمعیت سگ‌های بلاصاحب موجود نیست.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم با توجه به محدودیت‌های موجود، امکان ساماندهی کامل این سگ‌ها وجود ندارد و باید به سمت کاهش جمعیت آنها پیش برویم که سرعت دهی در عقیم سازی یکی از راهکارهای اثربخش است.

چپردار گفت: هم برای معضل سگ‌های بلاصاحب هم برای سگ گردانی در سطح شهر باید فکری اساسی کرد تا شاهد اتفاقات ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت درختانی که باید در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهر جابه جا شوند، گفت: محور برنامه ریزی‌ها بر جابه جایی درختان است و به هیچ وجه تصمیمی برای قطع حتی یک اصله وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان