Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس گزارشات واصله از نیروهای نزدیک به محل حادثه، آتش خاموش شده و تکنسین های فوریت های پزشکی، نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و نیروهای محلی در حال نزدیک شدن به محل حادثه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز شاهین مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از نزدیک شدن نیروهای امدادی و نیروهای محلی به محل حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای در ارتفاعات شهرستان کیار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: براساس گزارشات واصله از نیروهای نزدیک به محل حادثه، آتش خاموش شده و تکنسین های فوریت های پزشکی، نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و نیروهای محلی در حال نزدیک شدن به محل حادثه هستند.

شاهین تصریح کرد: به محض حضور نیروها در محل جزئیات بیشتر از وضعیت سرنشینان هواپیمای حادثه دیده اعلام خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هم اکنون قریب به ۱۵نیروی عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و تکنسین فوریت های پزشکی به محل اعزام و ۶ دستگاه آمبولانس و یک کد ارزیاب از کارشناسان در دامنه کوه مستقر شده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان