Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@19:16:26 GMT

پرداخت وام ۲۰ میلیون‌تومانی به زنان سرپرست خانوار

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۹۶۷۶

فاطمه عباسی با اشاره به اینکه تا بهمن ماه امسال، ۸۵۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته اند، گفت: به ۷ هزار نفر از این زنان وام اشتغال تا سقف ۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است. ۱۵۰۰ زن دیگر نیز که جزو زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این سازمان هستند ، بدون دریافت وام در بخش های دیگر مشغول به کار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های هدف سازمان بهزیستی در اشتغال‌زایی و توانمندسازی، زنان سرپرست خانوار هستند، اظهار کرد: این زنان به دو طریق مورد حمایت سازمان بهزیستی قرار گرفته‌اند. یکی از این حمایتها که تنها محدود به زنان تحت پوشش سازمان بهزیستی نیست، پرداخت وام «تأمین مالی خرد» است. این وام با مشارکت بانک کشاورزی در اختیار زنان حاشیه نشین و روستایی قرار می گیرد.

به گفته وی، همچنین وام اشتغالزایی نیز به این زنان تحت پوشش سازمان بهزیستی تا سقف ۲۰ میلیون تومان با ۴ درصد سود و بازپرداخت ۵ ساله پراخت می‌شود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با بیان اینکه سازمان بهزیستی آموزش و حمایت های جانبی این زنان را نیز برعهده گرفته است، تصریح کرد: سازمان بهزیستی آموزش مهارت‌های شغلی را نیز برای این زنان مدنظر قرار داده و کارگاه های آموزشی در حوزه بازاریابی و مهارت های ارتباطی را نیز برای آنها برگزار می کند تا این زنان بتوانند بعد از آغاز اشتغال خود، محصولاتشان را به بازار عرضه کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر فردای رییس‌جمهور به استان قم، شهر قم و ۶ شهر دیگر استان قم تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند.

وی‌افزود : با اضافه‌شدن استان قم، آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور می‌رسد.

زارع‌پور تاکید کرد: امسال حداقل آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۱۴ میلیون خانوار در کشور خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه‌شدگان جدید تامین اجتماعی
  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم