Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@16:21:36 GMT

احمد نوراللهی آماده نبرد آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۸۸۵۵

احمد نوراللهی آماده نبرد آسیایی

احمد نوراللهی امیدوار است بیش از این فرصت حضور در زمین را پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی هافبک دفاعی جوان و خوش تکنیک، تصور می کرد پس از ترخیص از سربازی مهره فیکس برانکو خواهد بود اما پروفسور او را روی نیمکت نشاند تا در تمرینات به بالاترین حد آمادگی برسد.

حالا نوراللهی پس از چند ماه تمرین و چند دقیقه بازی در هر دیدار، به نظر می رسد به آمادگی مطلوب رسیده و می تواند یکی از مهره های تاثیرگذار در تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برانکو همچنان او را در ترکیب اصلی بازی های آسیایی قرار نمی دهد اما شاید ادامه دیدارهای لیگ، زمان خوبی برای نمایش توانایی هایش باشد.

نوراللهی در بازی های آسیایی قبلی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و حالا احتمالا بار دیگر این اتفاق رخ می دهد و در صورت عقب بودن نماینده ایران، او می تواند نقش یک ناجی را برعهده داشته باشد و در غیر این صورت نیز یکی از سربازان برانکو برای حفظ نتیجه خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد