Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-04@18:37:26 GMT

اعلام ترکیب ذوب آهن مقابل الوحده امارات

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۳۰۶۶

اعلام ترکیب ذوب آهن مقابل الوحده امارات

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ترکیب ذوب آهن برای دیدار با الوحده امارات مشخص شد.

به گزارش وب سایت نود، براین اساس ذوب آهن با ترکیب رشید مظاهری ، محمد نژادمهدی ، خالد شفیعی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، جورجی ولیسیانی، اکبر ایمانی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، بختیار رحمانی و کیروش استنلی به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه فینال جام بانک اسلامی ابوظبی (لیگ کاپ) فوتبال امارات، تیم الوحده که احمد نوراللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20:15 امشب در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف العین رفته است.

احمد نوراللهی که در پنج مسابقه این فصل جام بانک اسلامی ابوظبی به میدان رفته و موفق شده چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی الوحده برای دیدار با العین دیده می‌شود.

هافبک ایرانی الوحده که در تمام 21 بازی این فصل لیگ برتر امارات هم به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده، امیدوار است به درخشش خود در این تیم ادامه بدهد و امشب به قهرمانی در جام بانک اسلامی برسند.

العین اخیرا با شگفتی سازی در لیگ قهرمانان آسیا و کسب پیروزی مقابل الهلال عربستان به فینال رسید، اما شانسی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر امارات ندارد و در جام بانک اسلامی نیز به مصاف یاران نوراللهی رفته است.

دیگر خبرها

  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد