Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ حسین احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با اشاره به اجرای طرح نوروزی در شهرستان گناوه اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای طرح‌های انتظامی ترافیکی از جمله روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای و ارتقا امنیت و برخورد قاطع با متخلفان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، پیشگیری از وقوع جرم، تسهیل در رفت و آمد و روان سازی ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی و برقراری نظم و امنیت را از اهداف مهم طرح نوروزی دانست.

رئیس پلیس شهرستان گناوه با تاکید بر برخورد هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: برای پیشگیری از حوادث گوناگون از جمله چهارشنبه آخر سال برنامه‌ریزی لازم شده است که در این راستا با مخلان نظم و امنیت و آسایش مردم برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و ورود مواد محترقه به بازار، ماموران پلیس شهرستان، اجرای طرح مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش‌زا را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ احمدی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و اجرای گشت‌های هدفمند در بازار شهر گناوه تعداد ۵۰ هزار عدد مواد محترقه را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را ۲۰۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در همین ارتباط دو نفر متهم دستگیر و برای رسیدگی به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با تاکید بر برخورد جدی پلیس با مخلان نظم و امنیت، از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ احمدی، از کشف کالای قاچاق در گناوه خبرداد و بیان کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس اطلاعات با همکاری کارکنان پایگاه دریابانی با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات فنی، یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از لنج توقیفی، یک‌هزار و ۶۰۰ کیلوگرم پودر نیروزا، ۳۶ هزار عدد عینک، ۸۷ دستگاه کولر گازی و یخچال فریزر و ۱۷ هزار و ۴۳۶ عدد نوشابه نیروزا را کشف کردند.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۳۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

محموله ۳۸ میلیارد ریالی قاچاق کالا در گناوه کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر

سرهنگ علی اکبر مرادی  فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان