Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیرحسین آل اسحاق روز دوشنبه در نشست راه‌اندازی برنامه شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان افزود: این تسهیلات تا سقف یک میلیاردریال و بازپرداخت سه تا پنج ساله با نرخ چهار درصد پرداخت می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال با همکاری بانک عامل یاد شده از اول اردیبهشت سال آینده به متقاضیان واجد شرایط شروع می شود و در این میان هر استانی در صورت جذب سهم اعلام شده، سهمیه بیشتری نیز اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: برای کاهش بیکاری باید واگذاری کارها به 2 گروه از جامعه یعنی افراد دارای تخصص به روز و جوانان انجام گیرد و در واقع با تحقق این امر مشکلات کنونی به مراتب کاهش می یابد.
آل اسحاق افزود: دولت گرفتاری ها و مشکلات متعددی دارد و در این میان واگذاری امور به جوانان اثرگذاری بهتری دارد.
وی بیان کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس عمده فرماندهان دوران جنگ در سنین جوانی بودند و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به آنها اعتماد داشت.
این مسئول ادامه داد: با وجود میانگین سنی فرماندهان در دوران جنگ بسیار نقش آفرین بودند و هم اکنون نیزحل مشکل بیکاری کشور از هشت سال دفاع مقدس سخت تر نیست و باید بیش از گذشته به جوانان اعتماد کرد.
وی بیان کرد: امروزه جوانان این مرز و بوم به دانش فنی روز در حوزه های مختلفی دست یافته اند و این هم افزایی و اعتماد سازی را برای پیشبرد بهتر کارها در انها فراهم کرد.
این مسئول تاکید کرد: راه نجات کشور این است با واگذاری امور به دست جوانان به لحاظ هزینه، حاشیه و کیفیت برنامه افزایش یافته و علاوه بر آن بهره وری بیشتری ایجاد می شود.
وی اظهار کرد: برای پیشبرد بهتر کارها این وزارتخانه سرمایه گذاری در حوزه سمن ها و افراد متخصص و کار آمد را در دستور کار قرار داده که گروههای هدف در سنین 14 تا 29 سال هستند.
آل اسحاق افزود: آموزش های ارائه شده به این گروهها به عنوان سرمایه گذاری نه چندان بلند مدت نتایجی مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

*** زنجان به پایلوت حوزه کسب و کارهای فناورانه در کشور تبدیل می شود
وی در جمع خبرنگاران استان نیز افزود: طبق بازدیدهای انجام گرفته این استان به عنوان حوزه کسب و کارهای فناورانه درکشور انتخاب شده و در صورت موفقیت آمیز به کل کشور نیز تسری می باید.
مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: سال آینده و با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح 40 هزار سرباز وظیفه در طرح مهارت آموزی شرکت می کنند.
وی بیان کرد: رسانه ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال، فرآیند توسعه فرهنگ کار آفرینی ایجاد اعتماد بین شبکه مخاطب سرمایه گذار و جامعه هدف بر عهده دارند.
آل اسحاق افزود: آموزش در راه اندازی کسب و کارهای نو اهمیت زیادی دارد و این موضوع حلقه مفقوده بوده و کمتر به این مهم توجه شده است.
وی خاطر نشان کرد: بحث تفکیک سازمان ملی جوانان نیز سال آینده در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد و این وزارتخانه تابع تصمیمات مجلس است.
به گفته این مسئول شرایط هرم سنی نیز در حال تغییر است که پیش نویس این کار نیز تهیه شده و در صورت تشخیص توسط مراجع ذی صلاح انجام خواهد گرفت.
7320/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری

 

شبکه بهداشت به زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره شیردهی رایگان ارائه می‌دهد.

 روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان نشان می‌دهد که با افزایش پرداخت تسهیلات در سال گذشته، میزان فرزندآوری نیز رشد داشته است.

کریمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو با جوانه گفت: پارسال بیش از ده هزار نفر در استان وام فرزندآوری دریافت کردند.

یکی از همشهریان نیز در گفتگو با جوانه از چگونگی پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا گلایه کرد.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم این گونه پاسخ داد: این طرح به صورت نمونه در هشت استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مرکز مشاوره شیردهی شبکه بهداشت نیز در حمایت از زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره رایگان می‌دهد تا بتوانند دوران شیردهی به خوبی پشت سر بگذارند.

آگاهی بخشی به خانواده در رابطه با اثرات منفی و عوارض سقط جنین میتواند این ناهنجار اجتماعی را کاهش دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی