Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در مجمع عمومی سالانه بسیج کارگری فارس که در مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد، با اشاره به راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی با " شعار بیایید چرخه را بچرخانیم " توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، افزود: فرهنگ سازی و آگاه بخشی به جامعه به منظور انتخاب نوع کالا، سبب می‌شود تا مردم هنگام خرید به داخلی و خارجی بودن آن توجه کنند و استقبال عمومی برای استفاده از محصولات ملی گامی موثر در مسیر دستیابی به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم با خرید کالای ایرانی علاوه بر رونق واحد‌های تولیدی، از کارگرانی که شغل آن‌ها به دلیل رکود صنایع تهدید می‌شود، حمایت می‌کنند.

فتوحی با تاکید برلزوم توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی و جهادی برای ایجاد اشتغال پایدار در واحد‌های صنعتی، گفت: در این زمینه برنامه جامعی تدوین و عملیاتی شده است تا بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

او همچنین گفت: در ۶ ماه اخیر و با اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی کم تقاضا محور استان فارس آمار انعقاد قرارداد‌های جدید و واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی ۲.۵ برابر شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس راه اندازی واحد‌های صنعتی راکد و حفظ اشتغال در واحد‌های موجود را از دیگر اولویت‌ها اعلام و اضافه کرد: در این زمینه از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم تا شاهد بازگشت واحد‌های تعطیل به چرخه تولید باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فجر فارس نیز در این مراسم از مهمترین رسالت‌های بسیج کارگری را فرهنگسازی برای رونق تولید ملی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در این زمینه برنامه‌های مختلفی در استان اجرایی شده است.

سرهنگ پاسدارمحمدعلی حمیدی با اشاره به معرفی واحد‌های تولیدی و صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات به بانک انصارگفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط این بانک به واخد‌های تولیدی پرداخت شده است.

حمیدی همچنین با اشاره به عارضه یابی و رفع مشکل واحد‌های صنعتی در فارس گفت: در این زمینه باهمکاری سازمان بسیج کارگری مشکل ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی رفع شده و این واحد‌ها به چرخه تولید بازگشته اند.
انتهای پیام/ر

راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه سردار فدوی و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی مهمانان و سخنرانان اصلی این مراسم هستند.

محل برگزاری این همایش بزرگ جنب اداره کل گمرک استان سمنان محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سمنان اعلام شده است.

بسیج سازندگی استان سمنان برگزار کننده این مراسم خواهد بود.

موضوع تولید و جهش تولید و تحقق شعار سال، نقش آفرینی بسیجیان در این زمینه، رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی استاندارد و… در زمره محورهای این همایش اعلام شده است.

کد خبر 6096835

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل