Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: نوبت عصر مدارس شهرستان های استان تهران فردا ۲ ساعت زودتر تعطیل می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر خلیلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز شورای آموزش و پرورش با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه تصمیم گرفته شد که تمام مدارس نوبت عصر شهرستانهای استان تهران فردا 2 ساعت زودتر تعطیل شوند.

 به دلیل استفاده برخی افراد از وسایل محترقه ناایمن در سه شنبه آخر سال معمولا٬ دانش آموزان نوبت عصر مدارس را برای رعایت مسائل ایمنی زودتر تعطیل می کنند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صباغ افزود: توانستیم ۱۳۷ پروژه را در یکصد و هفتمین پویش امید و افتخار به شهروندان شمیران هدیه دهیم و ۶۶ پروژه توسعه محله‌ای را نیز در افتتاحیه پروژه‌های من شهردارم شهرداری تهران، قرار دهیم و سایر پروژه‌ها با غیر مستمرها نیز در طول سال افتتاح شد.

وی به اتمام پروژه‌هایی اشاره کرد که بالغ بر ۱۰ سال بلاتکلیف رها شده بود که مجموعه چند منظوره ریحانه از آن جمله بود که پس از ۱۳ سال از زمان شروع آن امسال مهیای استفاده شهروندان شد و همچنین مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت نیز پس از ۱۲ سال به اتمام رسید و ۵ مجموعه ورزشی دیگر نیز به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال ساخت است که با اتمام آنها سرانه‌های ورزشی منطقه از ۱۷ سانتی‌متر به ۳۰ سانتی‌متر برای هر فرد خواهد رسید.

شهردار منطقه یک گفت: تلاش‌های منطقه در اجرای پروژه‌های احداثی نیز منجر به افزایش ۹۵ درصدی اعتبارات منطقه از ۸۸۲ میلیارد تومان به ۱,۶۶۵ میلیارد تومان شده است که خود نویدبخش سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها در سال آتی است و سالی امید بخش و پر کار را پیش رو داریم و سعی خواهیم کرد در همه حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز، اجتماعی و فرهنگی و… تلاش کنیم تا به رضایتمندی حداکثری اهالی شمیران برسیم.

اطلاع رسانی، نقش مهمی در ارتقای امید و رشد بالندگی جامعه دارد

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اقدامات اجرایی نقش بسیار مهمی در شهردار منطقه یک گفت: اطلاع رسانی و تولید خبر و محتوا مهم‌ترین وظیفه در روابط عمومی‌های سازمان است و اگر در این زمینه ۳۰ درصد توان اجرایی را بر اطلاع رسانی بگذاریم کم است چرا که اگر کار خوب در این حوزه انجام شود امید در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

صباغ افزود: همه حوزه‌ها در حال انجام حجم بالای کار و خدمات هستند ولی ضعف در اطلاع رسانی وجود دارد و معرفی پروژه‌ها به مردم خوب اجرا نمی‌شود و به اهمیت رسانه دقت لازم نمی‌شود.

شهردار منطقه یک با اهمیت دانستن فضای مجازی در جامعه کنونی گفت: ۷۰ درصد اطلاع رسانی‌ها در حوزه شبکه‌های اجتماعی و مجازی است ولی هنوز مدل‌های سنتی در ادارات استفاده می‌شود.

وی افزود: خبر و محتوا باید مبتنی بر سلیقه و جذابیت مورد توجه شهروندان تنظیم و تولید شود و در حال حاضر مخاطبین به اخبار کوتاه و در حد تیتر و عکس بیشتر توجه می‌کنند و اگر خبر برای آنها جذابیت داشته باشد ادامه اطلاعات را می‌خوانند.

صدیقه محمدبیگی مدیر روابط عمومی منطقه نیز در این گردهمایی بر تشکیل شبکه‌های اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: نیاز است با تهیه گروه‌های خبری بین روابط عمومی‌ها تمام ادارات از اقدامات و کارهای اجرایی یکدیگر مطلع شوند و یکدیگر را در اطلاع رسانی به شهروندان یاری دهند.

وی در جلسه با روابط عمومی‌ها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی محلی را یکی از مهمترین راه‌های اطلاع رسانی برای شهروندان دانست و گفت: در جلسه‌ای که چندی پیش به همین منظور برگزار شد با ادمین‌های کانال‌های خبری محلات ارتباط برقرار کردیم تا بتوانیم اطلاعات و اقدامات را به نحو موثرتری در جامعه اطلاع رسانی کنیم.

کد خبر 6088866

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است