Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپین «نذر مهربانی» با همکاری پزشکان متخصص داوطلب و همراهی گروه جهادی طریق‌الحسین که بیش از 5 سال است در مناطق جازموریان مشغول به فعالیت است، عازم روستاهای منطقه طبق نمداد شد تا با ویزیت و تحویل داروی رایگان و توزیع مکمل های غذایی برای حدود ۱۵۰۰ نفر التیام بخش درد محرومان در آستانه ی عید نوروز شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما؛ به همت کمپین نذر مهربانی خبرگزاری فارس و گروه جهادی تبلیغی طریق الحسین علیه السلام حدود ۴۰۰نفر از بیماران محروم بخش جازموریان رایگان ویزیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جازموریان، از لحاظ جغرافیایی در شرقی‌ترین نقطه کرمان و در مرز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است و همین دوری از مرکز استان و شهرهای اطراف باعث تشدید محرومیت و البته کم‌لطفی مسئولان نسبت به آ‌ن شده است که البته این محرومیت نسبت به دیگر مناطق تالاب و بخش جازموریان بسیار بیشتر است.

کمپین «نذر مهربانی» این هفته با همکاری پزشکان متخصص داوطلب و همراهی گروه جهادی طریق‌الحسین که بیش از ۵ سال است در مناطق جازموریان مشغول به فعالیت است، عازم روستاهای منطقه طبق نمداد شد تا با ویزیت و تحویل داروی رایگان و توزیع مکمل های غذایی برای حدود ۱۵۰۰ نفر التیام بخش درد محرومان در آستانه ی عید نوروز شدند.

این تیم پزشکی متخصص که متشکل از جراحان مغز و اعصاب، زنان و زایمان، متخصص قلب، دندانپزشک، متخصص اطفال و همچنین یک ماما، بودند به صورت کاملا داوطلبانه در این منطقه حضور یافتند این کمپین با کمک‌های مردمی و خیران بود که توانست نزدیک به ۱۰ میلیون تومان انواع داروی مورد نیاز پزشکان و همچنین چند صد عدد انواع عروسک و اسباب‌بازی را برای عیدی به این کودکان تهیه و هدیه کند.

همچنین یک شرکت دارویی نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان انواع مکمل‌های غذایی و دارویی مخصوص کودکان، زنان باردار و همچنین نوزادان و سالمندان را به طور رایگان در اختیارمان این گروه جهادی قرار داد. یک شرکت تجهیزات پزشکی نیز با اهدای دستگاه تست قند خون و نوارهای تست قند به کمپین نذر مهربانی اهدا کردند تا هرچه بهتر این عمل انسان دوستانه انجام شود.

پزشکان در آخر هم از منطقه ی طبق نمداد بازدید کردند و بیمارانی که توان طی مسیر را نداشتند در روستای زیران ویزیت شدند.

 

هرچند درد مردم این مناطق فراتر از این است که با یک برنامه و دو برنامه حل شود، اما حداقل برای ساعتی هم که شد مردم جازموریان خندیدند و خوشحال بودند.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز